دستگاه پرکن دستگاه بسته بندی حبوبات صفر تا صد راه‌اندازی بسته ‌بندی حبوبات در منزل

صفر تا صد راه‌اندازی بسته ‌بندی حبوبات در منزل

icon یکشنبه 08 بهمن 1402
 صفر تا صد راه‌اندازی بسته ‌بندی حبوبات در منزل

 از دستگاه‌های بسته ‌بندی خانگی ارزان قیمت که با توجه به اوضاع اقتصادی حال کشور بین افراد جامعه در شهرها و روستاها محبوبیت زیادی پیدا کرده، به دستگاه بسته ‌بندی حبوبات خانگی می‌توان اشاره نمود. در صنعت بسته‌ بندی معمولاً دستگاه‌های بسته‌ بندی خانگی نسبت به نوع صنعتی دستگاه پرفروش‌تر می‌باشند. بسته ‌بندی محصولات به خصوص مواد غذایی از جمله کسب و کارهای خانگی پرمخاطب به حساب می‌آید.

 دستگاه بسته ‌بندی حبوبات جزء مدل‌های ساده و ارزان قیمت دستگاه‌های بسته ‌بندی است که برای بسته ‌بندی محصول می‌توانید از انواع پاکت، سلفون و نایلون استفاده نمایید و در نهایت با دستگاه بسته ‌بندی حبوبات پرس نموده و آماده عرضه به بازار کنید.

 بسته‌ بندی حبوبات در خانه به فضای زیادی نیاز ندارد و شما به راحتی می‌توانید در گوشه‌ای از منزل یا آشپزخانه کار بسته ‌بندی حبوبات را انجام دهید. برای این کار تنها نیاز است دستگاه بسته‌ بندی حبوبات خانگی را تهیه نمایید که به صورت ریلی و پدالی کار می‌کند.

 ارزانترین دستگاه بسته بندی حبوبات

ارزانترین دستگاه بسته بندی حبوبات

مشاهده

 تنوع بالایی که بین حبوبات وجود دارد، باعث محبوبیت بسته‌ بندی حبوبات در منزل بین افراد مختلف به ویژه بانوان خانه‌دار شده است. البته در کنار این مورد، دلایل دیگری مانند عدم نیاز به سرمایه اولیه زیاد، ریسک پایین، عدم نیاز به دستگاه‌های گران قیمت، سود بالا نیز در افزایش تقاضای این حرفه تاثیرگذار می‌باشند. از آنجا که این شغل تایم کاری مشخصی ندارد و کاربر بر اساس اوقات فراغت خود تایم کاری را تنظیم می‌نماید، برای دانشجویان، بانوان خانه‌دار و حتی افرادی که به دنبال شغل دوم هستند، بسیار مناسب است.

 علاوه بر این بسته ‌بندی حبوبات در خانه به دانش خاصی نیاز ندارد و همه افراد قادر به انجام آن خواهند بود. برای شروع کار نیاز به تهیه مواد اولیه و دستگاه بسته‌ بندی حبوبات می‌باشد که با سرمایه اندک امکان‌پذیر است. چون قیمت دستگاه بسته‌ بندی خانگی پایین است و نسبت به دیگر دستگاه‌های بسته‌ بندی مقرون به صرفه‌تر است. جهت اطلاع از قیمت دقیق دستگاه بسته‌ بندی با مشاورین فروش شرکت AG در تماس باشید

 

کار در منزل با بسته‌ بندی حبوبات

حرفه بسته ‌بندی حبوبات در منزل یکی از قدیمی‌ ترین مشاغل خانگی به شمار می‌آید. اگر شما نیز به دنبال شغلی با کار دائم در منزل هستید، یکی از مشاغل پرطرفدار خانگی که بسته ‌بندی حبوبات در منزل است را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 از آنجا که حبوبات جزء محصولات محبوب و پرمصرف خانوارها به حساب می‌آید و به طور قطع نمی‌توان این محصول را از برنامه غذایی حذف نمود، می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که با بسته ‌بندی حبوبات در منزل به سود بالایی دست پیدا کنید.

 البته دقت داشته باشید که نوع بسته ‌بندی محصول روی فروش آن تاثیر مستقیم دارد. پس سعی کنید از انواع بسته‌های به روز و شکیل برای بسته‌ بندی کالا استفاده نمایید. علاوه بر این بسته ‌بندی به ماندگاری بیشتر محصول و نیز معرفی دقیق محصول به مشتری کمک می‌کند.

 

 انواع بسته بندی های حبوبات

در حال حاضر حبوبات در انواع بسته ها از جمله ظروف پلاستیکی، پاکت، سلفون و نایلون بسته‌ بندی می‌شود.همچنین بسته بندی حبوبات درون ظروف شیشه ای و قوطی فلزی بین کاربران رواج زیادی پیدا کرده است.

 جهت بسته بندی حبوبات درون نایلون می توان از انواع مختلف نایلون مانند پاکت گرافت، پلاستیک وکیوم، نایلون زیپ کیپ، سلفون متالایز، سلفون شفاف و استرچ غذایی استفاده نمود. برای بسته‌ بندی حبوبات باید به نکاتی دقت داشته باشید که از آن جمله به موارد زیر می توان اشاره نمود.

 جنس بسته باید متناسب با محصول باشد.

  •  بسته ‌بندی باید به راحتی باز شود.
  •   از بسته‌هایی استفاده شود که ظاهر حبوبات قابل رویت باشد.
  •  بهتر است روی بسته‌ بندی نام برند و لوگو درج شود.
  •   رنگ بسته را متناسب با رنگ حبوبات انتخاب نمایید.
  •   حبوبات را در حجم‌های مختلف بسته‌ بندی کنید

 

حبوبات محصولی است که برای هر خانه‌ای لازم می‌باشد و بهتر است شرایطی ایجاد شود که به راحتی دست یافتنی باشد. بسته‌ بندی حبوبات کار سختی نیست و به سرمایه بالایی نیاز ندارد. به طوری که شما با خرید مقداری حبوبات با قیمت عمده و سپس بسته‌ بندی آن با یک دستگاه بسته‌ بندی حبوبات خانگی می‌توانید راه درآمد ثابتی برای خود ایجاد کنید.

 جهت فروش محصولات بسته‌ بندی شده می‌توانید با فروشگاه‌ها و سوپری‌های بزرگ و محلی همکاری نمایید. تایم کاری خود را می‌توانید متناسب با زمان فراغت خود قرار دهید که با این حساب درآمد روزانه شما بستگی به میزان ساعت کاری شما دارد.

 به طور کلی مشاغل خانگی به ویژه بسته ‌بندی محصولات غذایی پرمصرف برای دانشجویان و بانوان خانه‌دار که فرصت کار بیرون از خانه را ندارند، بسیار مناسب می‌باشد و می‌توانند به راحتی یک کسب و کار پردرآمد برای خود راه اندازی کنند

 

دستگاه‌های مورد نیاز بسته ‌بندی حبوبات در منزل

 اصلی‌ترین بخش راه‌اندازی کسب و کار بسته ‌بندی حبوبات، انتخاب خرید دستگاه مناسب می‌باشد. دستگاه‌های بسته ‌بندی تنوع بسیار زیادی دارند و باید متناسب با حجم و ظرفیت تولیدتان تهیه نمایید. هنگام خرید دستگاه بسته ‌بندی باید به این نکته دقت داشته باشید که تهیه تجهیزات با میزان سرمایه اولیه شما در ارتباط است.

 به این منظور که اگر میزان سرمایه شما برای راه‌اندازی کسب و کار اندک است، تنها به فکر تهیه تجهیزات اساسی این حرفه باشید. ولی اگر جهت تامین هزینه‌ها مشکلی ندارید، می‌توانید انواع تجهیزات تکمیلی و حرفه‌ای را نیز تهیه نمایید.

 تا علاوه بر افزایش سرعت کار، توانایی بسته ‌بندی طیف وسیعی از محصولات را داشته باشید و در کنار آن درآمد بیشتری کسب کنید. در ادامه دستگاه‌های بسته ‌بندی حبوبات را به شما معرفی و در مورد نحوه کار آن توضیح مختصری خواهیم داد.

 

دستگاه های مورد نیاز بسته بندی حبوبات

دستگاه دوخت پلاستیک

 ساده‌ترین نوع دستگاه بسته ‌بندی حبوبات خانگی، دستگاه دوخت پلاستیک است که عملکرد آن به صورت حرارتی می‌باشد. این دستگاه با ایجاد حرارت دو لبه بسته را به هم می‌چسباند. این نوع دستگاه بسته ‌بندی در مدل‌های مختلفی به بازار ارائه شده است. دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی ارزان‌ترین مدل دستگاه دوخت است که قابلیت دوخت انواع نایلون، پلاستیک، سلفون، فویل و آلومینیوم را دارد.  نوع دیگر دستگاه دوخت، مدل پدالی است که کار کردن با آن بسیار راحت است و قیمت آن کمی بالاتر می‌باشد.

 

 دستگاه دوخت ریلی

دستگاه دوخت ریلی به صورت عمودی یا ایستاده طراحی شده و برای دوخت پلاستیک و نایلون مناسب است. البته دوخت ریلی عمودی برای بسته بندی محصولات مایع کاربرد دارد. در صورتی که حجم تولید محصول بالا باشد، انتخاب دستگاه دوخت ریلی برای استفاده مناسب می‌باشد.

 

 دستگاه پرکن بسته بندی ساشه

از دستگاه پرکن ساشه معمولا در تولیدی های نسبتا بزرگ برای بسته بندی محصولات به صورت ساشه مدادی به طور اتوماتیک استفاده می شود. این دستگاه قابلیت بسته بندی محصولات مختلف پودری و گرانولی را دارد.

 

 دستگاه پرکن پودر و گرانول

کاربرد این دستگاه صنعتی جهت بسته بندی مواد پودری و گرانولی مانند حبوبات، خشکبار، ادویه جات، قهوه، شکر و. در کارگاه ها و تولیی های بزرگ می باشد که توسط سیستم توزین محصولات را در بسته های مختلف پر و بسته بندی می کند.

 با بسته ‌بندی محصول امکان معرفی بهتر کالا، حمل و نقل آسان محصول، محافظت و نگهداری از آن فراهم می‌شود. هرچه بسته‌ بندی شما شکیل‌تر و زیباتر باشد، تاثیر زیادی در افزایش میزان فروش شما دارد.

 

 دستگاه جت پرینتر

پس از بسته‌ بندی محصول می‌توانید با استفاده از دستگاه جت پرینتر دستی، تاریخ تولید و انقضای محصول را روی بسته‌ها چاپ نمایید. مدل‌های مختلف صنعتی و دستی دستگاه جت پرینتر یا چاپگر حرارتی در بازار موجود است که کاربر با توجه به میزان ظرفیت تولید مدل مناسب را انتخاب می کند.

 ولی بهترین و مناسب ‌ترین آن دستگاه تاریخ زن حرارتی دستی است که بسیار مقرون به صرفه می باشد و قابلیت درج تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت و وزن کالا روی بسته را دارد. در نهایت می‌توانید محصول بسته ‌بندی شده را جهت فروش به بازار ارائه نمایید و به کسب درآمد برسید.

 

اشتراک گذاری :

...
دستگاه بسته بندی ساشه پودری 5-500 گرم سه طرف دوخت
200,126,000 تومان 212,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه بسته بندی ساشه پودری 2-200 گرم سه طرف دوخت
176,626,000 تومان 187,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه بسته بندی ساشه پودری 1-100 گرم سه طرف دوخت
164,406,000 تومان 174,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه بلیستر بسته‌بندی قرص 20-40 هزار عدد
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه بلیستر بسته‌بندی قرص 30-100 هزار عدد
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه بسته بندی ساشه زنجیری(مواد درشت)
558,266,000 تومان 593,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه بسته بندی پیلوپک (نبات- شکلات و ...
831,806,000 تومان 884,900,000 تومان
مشاهده محصول

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران