دستگاه پرکن دستگاه پرکن مایعات دستگاه مناسب مایعات اسیدی

دستگاه مناسب مایعات اسیدی

icon سه شنبه 24 اسفند 1400
 دستگاه مناسب مایعات اسیدی

برای اینکه مایعات اسیدی پس از تولید به دست مصرف کننده برسد باید در ظرف های مناسبی پر و بسته بندی شود. جهت پر نمودن مایعات اسیدی در ظروف مخصوص از دستگاه پرکن مایعات استفاده می شود. دستگاه پرکن مایعات برای این که دارای عملکرد خوبی باشد باید مطابق با استانداردهای ضروری ساخته شده باشد.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

موارد مهم قبل خرید دستگاه پرکن مایعات

 برای این که بتوانید در زمینه فروش موفق عمل کنید و میزان مناسبی فروش داشته باشید، باید چندین مورد را مد نظر داشته باشید. یکی از این موارد مهم قیمت دستگاه پرکن است. قیمت دستگاه پرکن مایعات اسیدی بر میزان فروش محصول تاثیر مستقیمی دارد. این نوع دستگاه پرکن مایعات به دو شکل تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و تولید شده است.

موارد مهم قبل خرید دستگاه پرکن مایعات

 با استفاده از دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک می توانید با درصد خطای کمتر و سرعت بیشتری محصولات مایع را درون ظرف های مخصوص تزریق نمایید. از نکاتی که هنگام خرید دستگاه پرکن مایعات باید به آن توجه و دقت داشته باشید به موارد زیر می توان اشاره کرد. دقت داشته باشید دستگاه پرکن استاندارد باشد.

به برند تولید دستگاه پرکن توجه کنید.

به قیمت دستگاه پرکن توجه داشته باشید.

عملکرد دستگاه پرکن را امتحان نمایید.

 دستگاه پرکن مایعات در انواع مختلفی وجود دارد که می توان دستگاه پرکن مایعات تک نازل، دو نازل، چهار نازل، شش نازل و هشت نازل اشاره نمود. دستگاه پرکن مایعات پس از تولید توسط شرکت های توزیع کننده دستگاه در بازار عرضه می ‌شود. خرید به صورت مستقیم از شرکت های پخش کننده باعث کاهش قیمت می شود که برای مشتریان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 نحوه کار دستگاه پرکن مایعات اسیدی

 در دستگاه پرکن اسیدی قرار دادن ظروف زیر نازل دستگاه جهت تزریق مواد، به صورت دستی انجام می شود و مراحل بعدی مثل پر کردن ظروف، درب گذاری، دربندی و به ردیف کردن ظروف روی نوار به شکل اتوماتیک و خودکار انجام می شود. امکان نصب دنده خروجی بطری ‌ها روی نوار نقاله و انواع ریل های زمینی وجود دارد.

 در این نوع دستگاه پرکن تمام قطعات و قسمت هایی که با مواد اسیدی به طور مستقیم در ارتباط هستند، از جنس تفلون، پلی اتیلن و فایبرگلاس تهیه شده است. دستگاه هنگامی شروع به کار می ‌کند که بطری به درستی داخل گلوی نازل دستگاه قرار بگیرد در غیر این صورت دستگاه عمل نخواهد کرد.

 یکی از مزایای این دستگاه سنسور شناسایی بطری و نیز تنظیم خودکار پرکن با توجه به حجم بطری مورد نظر می باشد. نصب و راه اندازی این مدل دستگاه پرکن رایگان می باشد که همراه با آموزش عملکرد دستگاه می باشد.

 دستگاه پرکن مایعات اسیدی نیمه اتوماتیک

 معمولا دستگاه پرکن مایعات اسیدی نیمه اتوماتیک دارای چهار نازل پنوماتیک می باشد  که به طور مستقیم از مخزن دستگاه تغذیه می کند. در این نوع دستگاه هم مسیرها و قطعاتی که با مواد اسیدی در ارتباط هستند، از تفلون و پلی اتیلن تهیه و ساخته می ‌شود که در مقابل اسید های خورنده از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

 از نمونه مواد اسیدی که توسط این دستگاه درون ظروف مخصوص پر می شود، می توان به وایتکس اشاره کرد. اگر در مراحل اولیه راه اندازی خط تولید خود در زمینه مواد شوینده اسیدی هستید و جهت فروش محصول خود نیاز به بررسی بازار دارید، بهترین کار این است که در ابتدا اقدام به تهیه دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک نمایید.

 دستگاه پرکن مایعات اسیدی نیمه اتوماتیک

 تا بتوانید با سرمایه محدود کسب و کار خود را راه اندازی کنید و محصول تولیدی را در بین دیگر رقبا معرفی کنید. دستگاه پرکن مایعات اسیدی چهار نازل بهترین گزینه انتخابی برای انجام بهتر تزریق مواد اسیدی ازجمله وایتکس، جرم گیر و دیگر مایعات اسیدی می باشد.

 این دستگاه پرکن قابلیت تزریق و پر کردن انواع مایعات اسیدی جهت پر کردن گالن با حجم ۴ لیتر یا بیشتر را دارد که با کاربرد آسان و قیمت مناسب پاسخگوی نیاز تولید کننده می باشد. جنس بدنه دستگاه پرکن مایعات اسیدی نیمه اتوماتیک از فولاد رنگ الکترواستیل تهیه شده است که روی آن لایه ای رنگ ضد اسید و کاوری از جنس pvc قرار می گیرد تا در تماس با مایعات اسیدی آسیبی به دستگاه وارد نشود.

 در تزریق محصول در این دستگاه از سیستم مایعات رقیق استفاده می گردد که به خاطر چگالی پایینی که دارد به راحتی جریان پیدا می‌ کند و نوع پرکن ثقلی مورد استفاده قرار می گیرد که به طور مستقیم از مخزن تغذیه می ‌کند و مایعات را درون ظروف پر می کند. مخزن این دستگاه با حجم ۱۲۰ لیتر قابلیت انجام عملیات تزریق را دارد.ویژگی های دستگاه پرکن مایعات اسیدی

از ویژگی‌های بارز دستگاه پرکن مایعات اسیدی به موارد زیر می توان اشاره داشت

·       تنظیم دستگاه جهت پر کردن ظروف مختلف با حجم ۱ لیتر الی ۴ لیتر با ارتفاع های متفاوت امکان پذیر است که یکی از مزیت های این دستگاه نیز به شمار می ‌آید.

·        مقدار پر کردن ظرفیت های متفاوت ظروف توسط تایمر قابل تنظیم می باشد.

·        هر نازل دارای یک شیشه جدا می باشد که در صورت ناهماهنگ بودن نازل ها می توان به راحتی آنها را تنظیم نمود.

 در حال حاضر با ورود و شیوع بیماری کرونا بین اقشار مختلف جامعه، تولید کنندگان اقدام به راه اندازی خط تولید مواد اسیدی مانند خط تولید وایتکس در کنار دیگر مواد شوینده خود نموده اند.

 در حالی که خط تولید مواد اسیدی با دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک چهار نازل قابل انجام می باشد و با قیمت مقرون به صرفه ای که دارد، می تواند جوابگوی نیاز مشتریان خود جهت تولید انواع مایعات اسیدی مثل وایتکس، جرمگیر و. باشد که با استقبال چشمگیری روبه رو است.

 راه اندازی خط تولید مایعات اسیدی با استفاده از دستگاه پرکن مایعات اسیدی که کارکرد آسان و راحتی دارد و با حداقل هزینه و طراحی خاصی که نیاز به پمپ ندارد، قابل انجام می باشد که در مجاورت مایعات اسیدی آسیبی به دستگاه وارد نمی شود.

 مزایای استفاده از دستگاه پرکن مایعات اسیدی

·       تنظیم مقدار پر کردن ظروف هم از طریق تایمر و هم شیر تخلیه به صورت مجزا از هم

·       تهیه و استفاده از قطعات پلاستیکی

·       قادر به پر کردن انواع ظروف با ابعاد و اشکال مختلف و ارتفاع های متفاوت

·       عملکرد آسان و بسیار ساده

 از دیگر دستگاه های مشابه پرکن مایعات اسیدی می توان به پرکن مایعات اسیدی چهار نازل دستی، پرکن مایعات اسیدی روتاری اتوماتیک، پرکن و دربند مخصوص مایعات اسیدی و خورنده اشاره کرد.

 استفاده از دستگاه پرکن مایعات اسیدی در خط تولید مواد اسیدی باعث افزایش سرعت و دقت و همچنین جلوگیری از هدر رفت مواد در عملیات پر کردن می‌ شود. انواع مختلف دستگاه پرکن مایعات اسیدی در بازار عرضه شده است که هر کدام از جنبه های مختلفی با دیگر دستگاه ها متفاوت است و کاربر می ‌تواند با توجه به امکانات و شرایط خود نمونه مناسب دستگاه را انتخاب و خریداری نماید.

اشتراک گذاری :

...
دستگاه روغن گیری (1500 وات)
62,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه روغن گیری (1800 وات)
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه روغن گیری (3000 وات) با فیلتر تصفیه
324,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 6 سینی UV دار
14,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 6 سینی
13,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 8 سینی UV دار
19,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 8 سینی
18,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود