شیرینگ بسته بندی سس

icon سه شنبه 28 شهریور 1402
 شیرینگ بسته بندی سس

مطمئناً تا کنون بسته‌بندی انواع مختلف سس را دیده‌اید. همان طور که می‌دانید در اطراف بسته‌بندی این سس‌ها یک نایلون محکم و خشک وجود دارد. این نایلون شیرینگ بسته بندی سس است که مزایای زیادی دارد. به طور کلی یکی از مهم‌ترین مواردی که در شرکت‌های تولید مواد غذایی به آن توجه ویژه‌ای دارند، بسته‌بندی محصولات است. در واقع یک بسته‌بندی مناسب مانند شیرینگ علاوه بر جذابیت ظاهری که به محصولات می‌بخشد، می‌تواند از ورود آلودگی‌ها و آسیب رسیدن به مواد غذایی جلوگیری کند.

دستگاه بسته بندی سس یا همان شیرینگ، در حال حاضر برای بسته‌بندی‌های مختلف محصولاتی مانند سس بسیار کاربردی است. در ادامه این مطلب به بررسی این متریال بسته‌بندی می‌پردازیم و شما را بیشتر با آن آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

درباره شیرینگ بسته‌بندی

 

همه شما بدون شک تا به حال شیرینگ‌های بسته‌بندی را به دور محصولات مختلفی مانند سس مشاهده کرده‌اید. اما شاید تا کنون نام این نایلون‌های سفت و خشک را نمی‌دانستید. شیرینگ‌ها نایلون‌هایی هستند که با قرارگیری در برابر حرارت به دور بسته‌بندی محصولات جمع خواهند شد. شیرینگ بسته بندی سس از جمله بهترین تجهیزات بسته‌بندی در سال 1402 محسوب می‌شود.

با استفاده از شیرینگ در بسته‌بندی سس می‌توان این محصول را از عوامل مختلفی مانند گرد و غبار، کثیفی‌ها، رطوبت و. محافظت کرد. اغلب خریداران با مشاهده شیرینگ به دور محصولات از بهداشتی بودن آن مطمئن می‌شوند. شیرینگ بستهبندی به طور معمول از مشتقات پلیاتیلن به دست میآید. 

یکی از سؤالاتی که اغلب خریداران درباره شیرینگ بسته‌بندی می‌پرسند، هزینه لازم برای خریداری این متریال است. با توجه به این که بازار دچار نوسان است و قیمت تجهیزات بسته‌بندی مانند شیرینگ همواره تغییر می‌کند. نمی‌توان هزینه آن را به طور دقیق بیان کرد.

نحوه پوشش سس با شیرینگ بسته‌بندی

نحوه پوشش سس با شیرینگ بسته‌بندی

با استفاده از دستگاه بسته بندی سس می‌توان انواع مختلف سس را بسته‌بندی کرد و آن‌ها را به بازار عرضه نمود. اما یکی از سوالاتی که برای افراد در بسته‌بندی سس‌ها پیش می‌آید این است که چگونه بسته‌بندی سس را با استفاده از شیرینگ پوشش می‌دهند؟ همان طور که گفتیم شیرینگ نایلون‌هایی با جنس محکم هستند که از طریق دستگاه شیرینگ پک به دور محصول جمع می‌شوند. این شیرینگ‌ها اجازه نمی‌دهند که رطوبت، گردو غبار یا آلودگی‌ها به داخل بسته محصول نفوذ کنند.

پس از خرید و برش دادن شیرینگ به اندازه لازم و قرار دادن آن در اطراف محصول مورد نظر، آن را وارد دستگاه شیرینگ پک می‌کنند. در این دستگاه ابتدا مقداری حرارت به شیرینگ داده می‌شود، پس از خنک کردن آن به دور محصول محکم می‌شود. شیرینگ در جنس و سایز گوناگونی در بازار موجود است؛ به همین خاطر با استفاده از شیرینگ بسته بندی سس می‌توان سس‌ها را در اندازه‌های مختلف بسته‌بندی کرد. اما شیرینگ برای چه قسمت‌هایی از بسته‌بندی سس کاربرد دارد؟

از شیرینگ‌های بسته‌بندی می‌توان به صورت‌های مختلفی برای بسته‌بندی سس‌ها استفاده کرد. با توجه به این که در ایران سس‌ها در اشکال مختلف و با بسته‌بندی‌های متنوعی به فروش می‌رسند، استفاده از شیرینگ با توجه به نوع بسته‌بندی می‌تواند متفاوت باشد. در ادامه استفاده از شیرینگ را برای بسته‌بندی سس‌ها مورد بررسی قرار خواهیم داد.

استفاده از شیرینگ برای پوشاندن در محصول: شیرینگ بسته‌بندی فقط برای قسمت در سس استفاده می‌شود.

بسته‌بندی کامل سس با شیرینگ: گاهی شرکت‌های تولید‌کننده سس برای پوشاندن کامل محصول خود از شیرینگ استفاده می‌کنند. این کار می تواند موجب جذابیت ظاهری بسته بندی سس هم شود. 

پوشاندن شیشه سس با شیرینگ: بسته‌بندی برخی از سس‌ها شیشه‌ای است. با شیرینگ بسته بندی سطح این شیشه پوشانده می‌شود و شیشه آن نو و تمیز خواهد ماند.

انواع شیرینگ بسته‌بندی برای سس

 

شیرینگ بسته بندی سس به دو صورت مختلف برای بسته‌بندی این محصول کاربرد دارد. با استفاده از شیرینگ بسته‌بندی می‌توان خود محصول را به طور کامل بسته‌بندی کرد یا فقط قسمت در آن را با شیرینگ پوشاند. اما علاوه بر این می‌توان با شیرینگ چند محصول را در کنار هم قرار داد و آن‌ها را به صورت یک پک بسته‌بندی نمود. پس از این که با استفاده از دستگاه بسته بندی سس کار بسته‌بندی انجام شد، حمل و نقل آن به راحتی انجام می‌شود.

جمع‌بندی

ما در این مطلب سعی کردیم در مورد شیرینگ بسته بندی سس صحبت کنیم و کاربرد آن را برای انواع بسته‌بندی سس‌ها بیان نماییم. بسته‌بندی مواد غذایی از اهمیت بالایی برخوردار است و بسیار مهم خواهد بود که این کار به خوبی انجام شود. این دستگاه بسته بندی سس می‌تواند مانع از ورود رطوبت، هوا، آلودگی‌ها، غبار و... به داخل محصول شود و از آن محافظت می‌کند.

برخی از سؤالات متداول

در زیر چند نمونه از سوالاتی که برای اغلب افراد در خصوص شیرینگ بسته‌بندی پیش می‌آید، را بیان می‌کنیم.

شیرینگ چه مزایایی برای بسته‌بندی سس دارد؟

شیرینگ بسته‌بندی، محصول را از عوامل زیان‌آور زیادی از جمله غبار، رطوبت، کثیفی‌ها و... در ‌امان نگه می‌دارد.

شیرینگ بسته‌بندی چیست؟

شیرینگ بسته‌بندی نایلونی سفت و محکم است که حالتی خشک دارد. این نایلون پس از دیدن حرارت به دور محصول جمع می‌شود. 

شیرینگ بسته بندی دارای چه جنسی است؟

شیرینگ بسته بندی را معمولا از مشتقات پلی اتیلن تولید میکنند.  

 

 

اشتراک گذاری :

...
دستگاه درب بند برقی (دستی)
8,366,000 تومان 8,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه تولید ماست
1,128,000 تومان 1,200,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه اسلایسر دستی
4,606,000 تومان 4,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه بسته بندی چای کیسه ای تی بگ
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه شیرینگ درب بطری
26,226,000 تومان 27,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه شیرینگ درب بطری شیشه‌ای
118,346,000 تومان 125,900,000 تومان
مشاهده محصول

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران