دستگاه پرکن دستگاه پرکن بسته بندی (ساشه) فروش نمک برای راه اندازی کسب و کار خانگی

فروش نمک برای راه اندازی کسب و کار خانگی

icon شنبه 03 دی 1401
 فروش نمک برای راه اندازی کسب و کار خانگی

نمک نوعی ماده معدنی است که از کلرید سدیم تشکیل شده است. در حالت طبیعی نمک به شکل سنگ نمک یا هالیت در طبیعت موجود است. نمک ماده غذایی است که مصرف آن برای تغذیه همه موجودات به خصوص انسان بسیار ضروری است.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

 ید عنصری است که به طور معمول به نمک خوراکی اضافه می کنند و یک ریز مغذی ویژه و مهم برای افراد می باشد که کمبود آن باعث بروز مشکلات و بیماری های هورمونی می شود. این ماده در گذشته بهای زیادی داشت ولی در حال حاضر به این دلیل که سهم عمده ای از آن در مصارف صنعتی مصرف می شود، قیمت گزافی ندارد.

 در قدیم قبل از ساخت کارخانه های تصفیه نمک جهت تولید نمک، سنگ نمک را از معادن استخراج و سپس در کارگاه های سنتی پس از آسیاب و سرند نمودن به آن ید اضافه می کردند و در آخر در کیسه های نایلونی زرد رنگ بسته بندی و به بازار عرضه می‌کردند.

 چون این نمک تصفیه نشده بود فاقد استاندارد مورد نیاز بود و مصرف آن در طولانی مدت باعث ایجاد ناراحتی ها و مشکلاتی برای بدن می شد. یک نمک خوب باید دارای ویژگی های فیزیکی همانند وضعیت و شکل ظاهری، طعم و بوی مطبوع، ذرات یک اندازه و همچنین دارای ویژگی های شیمیایی از جمله خالص بودن سولفات محلول در آب، مواد نامحلول در آب، میزان ید و رطوبت باشد.

 استخراج نمک در کشور به دو روش اصلی امکان پذیر است. یکی از آب دریا و دیگری از راه اعماق زمین. راه های اصلی دستیابی به نمک از روش های استخراج محلول تبخیر خورشیدی، استخراج عمیق محوری و به صورت دستی قابل امکان می باشد.

 نمک تصفیه شده توسط انواع دستگاه های بسته بندی نمک سلفونی، دستگاه بسته بندی نمک قوطی، دستگاه بسته بندی نمک تک نفره یا ساشه و دستگاه کیسه پرکن نمک، بسته بندی و قابل ورود به بازار می شود.

 ایجاد کسب و کار خانگی تولید و بسته بندی نمک در خانه یکی از صدها طرح پیشنهادی کار در منزل می باشد. کاربران می توانند با سرمایه‌گذاری اندکی طرح تولید و بسته بندی نمک را ایجاد کنند و به سودی حدود ۱۰ درصد دست پیدا کند. برای این کار نیاز به تهیه دستگاه بسته بندی و پرکن دستی می باشد.

 با توجه به نوع بسته بندی در کیسه یا قوطی از ظرف مورد نظر استفاده می‌کنند و به وزن دلخواه پر می نمایند. کسب و کار بسته بندی نمک در منزل از نظر اقتصادی حرفه ای کم هزینه با سود بسیار بالا می باشد.

معرفی انواع نمک 

معرفی انواع نمک

نمک ها انواع گوناگونی دارند و می توان آنها را به چهار دسته کلی خوراکی، صنعتی، معدنی و شیمیایی دسته بندی کرد که هر کدام از این دسته ها شامل انواع مختلفی می شوند. به عنوان مثال در گروه نمک های خوراکی بسیاری از افراد تنها با نمک سفید تصفیه شده یا نمک دریا آشنایی دارند. در صورتی که گونه‌های مختلف بسیاری وجود دارد که باعث شگفتی شما می شود.

به طور مثال نمک کوشر، نمک صورتی، نمک هاوایی، نمک سیاه، نمک دریایی سلتیک، نمک دودی و. جزء نمک های خوراکی به حساب می آیند. نمک خوراکی که همان کلرید سدیم است، رایج ترین نوع نمک خوراکی است. عیب مهم این نمک جذب بالای رطوبت است که باعث چسبندگی آن می شود. با اضافه کردن بعضی مواد خاص از خاصیت چسبندگی نمک کاسته می شود.

 نمک های تصفیه شده تا ۹۹ درصد سدیم کلراید خالص هستند. در برخی کشورها به نمک تصفیه شده ید اضافه می کنند. نمک کوشر نیز نوعی نمک خوراکی است که دانه های درشت تری دارد. سایز درشت آن به کنترل کردن میزان مصرف کمک می‌کند. نکته قابل توجه این است که برندهای مختلف نمک کوشر دارای میزان شوری متفاوتی هستند.

 از دیگر نمک های خوراکی به نمک هیمالیایی سیاه که قهوه ای رنگ مایل به قرمز است، می توان اشاره کرد. این نمک در جنوب شرق آسیا از پخته شدن سنگ نمک با زغال سنگ به دست می آید و دارای طعم خاصی است. بیشتر برای دستور غذایی افراد گیاه خوار جهت ایجاد طعمی مشابه طعم تخم مرغ استفاده می شود.

 نمک ترشی نیز نوعی نمک خوراکی است که از آن برای درست کردن انواع ترشی استفاده می کنند. در این نمک هیچ مواد معدنی وجود ندارد.

 نمک دریایی مالدون بهترین نمک دریایی برای مصرف غذایی روزانه است. این نمک هرمی شکل و پوسته پوسته از سواحل انگلستان به دست می آید. نمک صورتی هیمالیا نیز از انواع نمک دریایی است که از معدن نمک خهورا در پاکستان به دست می آید. این نمک از خالص ترین نمک های معدنی است. به دلیل رنگ صورتی آن به راحتی شناخته می شود. بیشتر دانشمندان این نمک را نسبت به دیگر نمک ها سالم تر می دانند.

 نمک دودی مالدون نوعی نمک دریایی است که با تکه های ترافل های تابستانی سیاه مخلوط شده است. این نمک در تهیه غذاهایی مانند تخم مرغ، ذرت بوداده، سیب زمینی سرخ شده، پاستا و گوشت مورد استفاده قرار می گیرد.

 نمک آبی نوعی نمک خوراکی است که به دلیل وجود مواد معدنی خاص مانند سیلویوت، آهن، پتاسیم و کلسیم و در شرایط آب و هوایی خاص با فشار و رطوبت به رنگ آبی درآمده است. برخی افراد از این نمک در آشپزی و برخی نیز برای رفع چشم زخم استفاده می کنند. این نمک جزء نمک های گران می باشد. چون نوعی ماده نادر و کمیاب است و طعم کمی شیرینی دارد.

 نمک پادشاهان و کوینز (FIEUR DESEI) را با عنوان گل نمکی می شناسند و نوعی نمک دریایی گران قیمت است. رنگ آن خاکستری است و برای تهیه غذاهای دریایی، گوشت، سبزیجات و حتی تهیه شیرینی هایی مثل کارامل و شکلات مناسب می باشد.

 کالا نمک یا نمک سیاه نوعی سنگ نمکی آتشفشانی می باشد و بیشتر در غذاهای گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد. نمک ورقه ای نوع دیگری از نمک های خوراکی است که از راه تبخیر آب نمک به دست می‌ آید و دارای ورقه های نازک و روشن می باشد. جهت طبخ گوشت کاربرد دارد.

 نمک دودی نوعی نمک است که از دود چوب به صورت طبیعی دودی می شود. این نمک طعمی دودی به غذا می دهد و با توجه به مدت زمان قرار گرفتن در معرض دود انواع مختلفی دارد. یکی از نمک های مناسب برای پخت گوشت و سبزیجات است.

 نمک دریایی سلتیک نوعی نمک دریایی است که دارای دانه های ریزی می باشد. به همین خاطر می توان به راحتی از آن در غذاها استفاده کرد. این نمک سرشار از مواد معدنی مورد نیاز بدن است و مصرف آن برای سلامتی خوب است.

 نمک معدنی معمولاً از لایه های فوقانی معادن نمک دریا به دست می آید. چون به نمک معدنی هیچ گونه املاح و مواد معدنی مثل ید اضافه نمی شود، طبق نظر طب سنتی از بهترین نمک ها شناخته می شود.

 مطابق با اصول سنتی نمکی که تلخ نباشد، گلو را نزند و دارای رنگ سفیدی باشد، نمک خوبی است. بنابراین نمک کوهستان یا همان نمک معدنی بهترین نمک و نمک دریا به دلیل وجود ریز مغذی های فلزی بدترین نوع نمک معرفی می شود.

   

دستگاه های مناسب برای بسته بندی نمک

دستگاه های مناسب برای بسته بندی نمک

بر اساس نوع نمک باید از دستگاه بسته بندی نمک مناسب استفاده کنید. اگر قصد بسته بندی نمک به صورت تک نفره را داشته باشید، از دستگاه های بسته بندی ساشه باید استفاده کرد که همین دستگاه ساشه دارای انواع متنوعی است که در زیر به چند مورد آن اشاره می کنیم.

دستگاه ساشه ماردونی ۱- ۱۰۰ گرم

اگر بافت نمک به صورت پودری و مواردی باشد، می توان از این دستگاه استفاده کرد. ولی اگر نمک حاوی دانه های گرانولی باشد این دستگاه کاربردی نخواهد داشت. توان این دستگاه ۲۰۰ وات است و سرعت بسته بندی آن حدود ۲۰ الی ۴۰ بسته در دقیقه می باشد.

بسته بندی ساشه ماردونی ۲۵- ۷۰ گرم

بسته بندی مواد پودری از جمله نمک با استفاده از این دستگاه به صورت بسته های تک نفره سه طرف دوخت می باشد که توسط پمپ مغناطیسی و استفاده از سیستم ماردونی محصول را در سایز ۴۲ میلی متر بسته بندی می کند.

بسته بندی ساشه ماردونی ۲- ۲۰۰ گرم سه طرف دوخت

این دستگاه جهت بسته بندی محصولات پودری به شکل تک نفره مورد استفاده قرار می گیرد. بسته ها در وزن پایین از۲ الی ۲۰۰ گرم تولید می شود. مصرف پایین انرژی و کارایی ساده از قابلیت های دستگاه می باشد.

دستگاه بسته بندی ساشه ۱- ۱۰۰ گرم سه طرف دوخت

این دستگاه در ابعاد ۴۷ در ۳۶ با ارتفاع ۱۶۴ سانتی متر طراحی شده است و قیمت مقرون به صرفه ای دارد. سرعت بسته بندی دستگاه حدود ۲۰ الی ۴۰ بسته در دقیقه می باشد.

بسته بندی ساشه ۲- ۲۰۰ گرم سه طرف دوخت 

با استفاده از این دستگاه می توان انواع مواد پودری و گرانولی مختلف را به راحتی پر و بسته بندی نمود. این دستگاه دارای تنظیمات دیجیتال می باشد که وزن مورد نظر به آسانی روی دستگاه تنظیم می شود و بدون کوچکترین درصد خطایی عملیات بسته بندی انجام می شود.

بسته بندی ساشه اتومات ۵- ۵۰۰ گرم سه طرف دوخت 

در کلیه صنایع غذایی، شیمیایی، دارویی، بهداشتی آرایشی جهت بسته بندی انواع مواد پودری کاربرد دارد. برای بسته بندی از پلاستیک یا نایلون و لفافه مخصوص استفاده می شود. جنس دستگاه از استیل است و کارایی بسیار آسانی دارد.

بسته بندی ساشه ۲۵- ۱۲۰۰ گرم سه طرف دوخت

این دستگاه برای بسته بندی هر نوع مواد پودری و گرانولی اعم از مواد شیمیایی، دارویی، غذایی، دمنوش های گیاهی و. مناسب می باشد. از قابلیت های دستگاه بسته بندی استفاده از انواع سلفون OPP، CPP، BOOP، متالایز می باشد. کمترین عرض رول استفاده شده ۲۴ سانتی متر و بیشترین عرض نیز ۳۶ سانتی متر است.

دستگاه ساشه ۲۵- ۲۵۰۰ گرم سه طرف دوخت

دستگاه بسته بندی ساشه با قابلیت وزن بسته ۲۵ گرم الی ۲۵۰۰ گرم به صورت دیجیتال برای بسته بندی اتوماتیک مواد پودری و گرانولی مناسب می باشد. امکان نصب تاریخ زن حرارتی و سنسور تشخیص محل دوخت روی دستگاه به درخواست مشتری قابل اجرا می باشد. از مزیت های دستگاه به جدا کردن قسمت پرکن از بسته بندی می توان اشاره کرد.

دستگاه ساشه اتومات ۱- ۱۰۰ گرم دوخت پشت 

قابلیت تنظیم وزن مورد نظر جهت بسته بندی مواد پودری امکان پذیر است. تخلیه مواد توسط چشم زیر نازل انجام می شود.  مجهز به کلید ویبره جهت جلوگیری از چسبیدن مواد به هم می باشد. جنس دستگاه از استیل مرغوب می باشد. بسته بندی مواد با انواع لفافه یا نایلون مثل متالایز، فویل آلومینیومی و کاغذهای آرتالون دار صورت می گیرد.

بسته بندی ساشه اتومات ۲- ۲۰۰ گرم دوخت پشت

از این دستگاه در صنایع مختلف شیمیایی، دارویی، غذایی و. جهت بسته بندی مواد پودری در بسته های یکبار مصرف استفاده می شود. قابلیت نصب تاریخ زن حرارتی روی دستگاه وجود دارد. مجهز به سیستم وزنی مناسب جهت محاسبه و وزن دهی دقیق می باشد. مجهز به سیستم PLC و PID جهت تنظیم حرارت می باشد. قابلیت کنترل و تنظیم ارتفاع را دارد.

بسته بندی ساشه ۵- ۵۰۰ گرم دوخت پشت 

نوع لفافه یا نایلون به کار رفته در بسته بندی محصولات، مخصوص هر نوع دستگاه است. معمولا از جنس های آلومینیوم فویلی، کاغذهای آرتالون دار، فویل های چند لایه و مات و متالایز می باشد. مصرف انرژی دستگاه کاملا بهینه و سرعت انجام فرایند بالا می باشد.

بسته بندی ساشه ۲۵- ۱۲۰۰ گرم دوخت پشت 

این دستگاه بسته بندی به طور نیمه اتوماتیک کار می کند. امکان نصب تاریخ زن حرارتی و چشم الکترونیکی برای بسته بندی های طرح دار و دقت بیشتر محل دوخت بسته بندی با پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد. درصد خطای دستگاه در حد بسیار پایینی است. قابلیت تنظیم ارتفاع به شکل دستی می باشد.

بسته بندی ساشه ۲۵- ۲۵۰۰ گرم دوخت پشت

در این دستگاه امکان تغییر ابعاد بسته وجود دارد. برای بسته بندی انواع مواد غذایی خشک و حبوبات مناسب می باشد. بسته بندی به صورتی است که یک دوخت از بالا یک دوخت از پایین و یک دوخت از پشت بسته انجام می شود. به علت دنده ای بودن مدل دوخت، باز کردن بسته کاری بسیار راحت است. این دستگاه مناسب استفاده در کارخانه و کارگاه تولیدی می باشد.

اشتراک گذاری :

...
دستگاه پرکن پودر 1-100 گرم با کاپ تخلیه استیل
33,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن پودر 10-999 گرم با سنسور چشمی، پدال و کلید ویبره
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن پودر 2-200 گرم
36,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن پودر 1-100 گرم
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه پرکن پودر 2-200 گرم با سنسور چشمی، پدال و کلید ویبره
37,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود