دستگاه پرکن دستگاه بسته بندی حبوبات بسته‌ بندی آجیل و خشکبار شب عید در منزل

بسته‌ بندی آجیل و خشکبار شب عید در منزل

icon دوشنبه 21 اسفند 1402
 بسته بندی آجیل و خشکبار

با توجه به شرایط فعلی جامعه بسیاری از افراد به دنبال کسب درآمد بیشتر با ایجاد شغلی پردرآمد و یا حتی شغل دوم هستند که البته هر شغلی شرایط خاصی دارد و باید متناسب با سرمایه، تایم فراغت و توانایی فرد باشد. اصولاً مشاغل بسته‌ بندی محصول از شغل‌های شناخته شده در این باره هستند که به افراد مختلف پیشنهاد می‌شود.

 از بهترین مشاغلی که در صنعت بسته‌ بندی، مناسب اشخاص جویای شغل می‌باشد، مشاغل خانگی است. حرفه بسته ‌بندی آجیل و خشکبار نیز یکی از همین شغل‌ها است. بیشتر افرادی که به دنبال چنین مشاغلی می‌باشند کسانی هستند که تایم کاری ثابتی ندارند. به طوری که یک روز صبح و روز دیگر عصر وقت آزاد پیدا می‌کنند. بنابراین شغل بسته‌ بندی محصول در منزل مناسب‌ترین کار با درآمد بالا برای این افراد به شمار می‌آید.

 یکی از نمونه مشاغل بسته‌ بندی خانگی، بسته بندی آجیل و خشکبار شب عید در منزل است که از شغل‌های محبوب و جذاب بین افراد جامعه به ویژه بانوان خانه‌ دار به حساب می‌آید. تنوع بالای آجیل و خشکبار و درآمد نسبتاً بالایی که از فروش این محصولات به دست می‌آید را می‌توان از دلایل محبوبیت این حرفه برشمرد.

 به طور معمول بسته ‌بندی محصول در منزل به این روال است که کاربر مقدار معینی از محصول را به شکل فله‌ای تهیه می‌کند و در منزل به طور دستی یا با دستگاه بسته‌ بندی آجیل با وزن مشخصی درون پاکت یا ظرف مورد نظر ریخته و پس از بسته ‌بندی و پلمپ آن به فروشگاه‌های کوچک و بزرگ سطح شهر ارائه می‌دهد تا به دست مصرف کننده برساند.

 در کنار آن حتی می‌تواند خود به طور مستقل محصول تولیدی را به اقوام، همسایگان، دوستان و. به فروش رساند و جذب مشتری کند. از مزیت‌های بسته ‌بندی آجیل و خشکبار در منزل به این نکته می‌توان اشاره نمود که دستگاه بسته‌ بندی آجیل خانگی در ابعاد کوچکی طراحی شده و می‌توان در هر گوشه‌ای از منزل به راحتی از آن استفاده نمود و مراحل بسته بندی را توسط آن انجام داد.

 همانطور که می‌دانید اغلب خانواده‌های ایرانی در مناسبت عید نوروز و عید دیدنی‌ها از آجیل‌ها برای پذیرایی استفاده می‌کنند. از این رو بنابر استقبال افراد از آجیل بسته ‌بندی شده، می ‌توانید با بسته‌ بندی و فروش آجیل و خشکبار در این زمان به سود خوبی دست پیدا کنید.

 بسته ‌بندی آجیل و مواد غذایی از این جهت که به دانش خاصی نیاز ندارد و تنها با طراحی و ارائه یک بسته ‌بندی جذاب و شکیل و استفاده از محصول مرغوب و با کیفیت می‌توان روی سودآوری این حرفه حساب ویژه‌ای باز کرد. به همین خاطر قصد داریم شما را با چند ایده بسته‌ بندی آشنا کنیم و راه کسب درآمد را برایتان هموارتر سازیم. بنابراین اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد بیشتر هستید، می‌توانید این مطلب را تا پایان دنبال کنید.

دستگاه ساشه برای بسته بندی آجیل

از طراحی تا ایده بسته بندی

 بسته‌ بندی به پوشش مخصوصی گفته می‌شود که محصولات مورد نظر را در بر گرفته و بنابر اهداف معینی طراحی می‌شود. طراحی بسته بندی آجیل و خشکبار فرایندی است که در آن انواع آجیل و خشکبار مانند بادام، پسته، فندق، بادام هندی، میوه خشک، کشمش، تخم کدو و. را طوری بسته ‌بندی می‌کند که برای مصرف کنندگان ظاهری جذاب و مشتری پسند داشته باشد.

 یکی از دلایلی که در حفظ کیفیت محصول بسته ‌بندی شده تاثیر می‌گذارد این است که اصولاً آجیل‌ها را نباید در معرض نور و هوا قرار داد، چون باعث تغییر طعم و مزه آن می‌شود. از این رو افراد بیشتر تمایل به خرید آجیل بسته‌ بندی شده دارند.

 در حال حاضر انواع بسته‌ بندی‌های مختلف برای آجیل و خشکبار طراحی شده است که می‌توانید بنابر میزان سرمایه از نوع دلخواه استفاده نمایید. یک بسته ‌بندی ایده آل باید ویژگی‌های یک بسته‌ بندی خوب و حرفه‌ ای را داشته باشد تا بتواند علاوه بر حفظ سلامت محصول، موجب افزایش فروش و بازاریابی آن گردد.

 طراحی بسته ‌بندی آجیل بر اساس نوع آجیل و نیز استفاده مصرف کننده انتخاب می‌شود. به عنوان مثال برای محصولات سوغاتی بهتر است بسته‌هایی زیبا و شکیل طراحی شود تا در جذب نظر مخاطب کارآمد باشد. البته در نظر داشته باشید که طراحی بسته ‌بندی آجیل و خشکبار باید طبق اصولی خاص باشد تا در نهایت یک بسته ‌بندی مناسب و حرفه‌ای ایجاد گردد.

 بسته طراحی شده باید در مرحله اول ظاهری زیبا و مشتری پسند داشته باشد و در عین حال استحکام آن بالا باشد. قیمت بالایی نداشته باشد و سبک و حمل آن آسان باشد. جنس بسته‌ها نیز با توجه به نوع آجیل می‌تواند به صورت مقوایی، پلاستیکی یا فلزی طراحی شود. در طراحی بسته‌ بندی مناسب باید کمی خلاقیت داشته باشید تا هرچه سریع‌ تر به نتیجه برسید.

 

انواع بسته‌ بندی آجیل و خشکبار

 جهت بسته ‌بندی آجیل و خشکبار از مواد مختلف مانند پلاستیک، شیشه و فلز می‌توان استفاده نمود. از بسته بندی‌های رایج آجیل به مواد زیر می‌توان اشاره کرد.

  • بسته‌ بندی آجیل در جعبه پنجره‌ دار
  • بسته بندی در پاکت زیپ‌ دار
  •  بسته‌ بندی در قوطی فلزی
  •  بسته ‌بندی در پلاستیک وکیوم
  •  بسته‌ بندی در ظروف چوبی یا پلاستیک
  •  در این بین از مناسب‌ترین متریال بسته‌ بندی به لفاف‌های پلیمری می‌ توان اشاره نمود که در انواع مختلفی در بازار موجود می‌باشند. از نمونه لفاف‌های پلیمری موارد زیر را می‌توان عنوان کرد.

سلفون: سلفون مخصوص بسته‌ بندی آجیل و خشکبار از دو لایه لمینت opp و cpp تهیه شده است. این سلفون‌ها در انواع متالایز، شفاف، چاپ‌ دار و پنجره شفاف طراحی و تولید شده‌اند که نوع پنجره‌ دار به جهت قابلیت مشاهده کیفیت محصول درون پاکت با استقبال خوبی روبرو شده است. بسته‌ بندی آجیل با سلفون باعث حفظ سلامت آن در برابر گرما، نور، رطوبت و همچنین افزایش ماندگاری آن می‌شود.

 پاکت: همانطور که ذکر شد نور، هوا و رطوبت از عواملی هستند که باعث فساد آجیل و خشکبار می‌شود. لذا پاکت بسته‌ بندی آن باید طوری باشد که مانع از ورود هوا و نور، درون بسته شود. از ویژگی‌های پاکت بسته‌ بندی به قابلیت اضافه کردن زیپ کیپ، پنجره، دسته و کاست می‌توان اشاره کرد که باعث سهولت در استفاده از محصول می‌ شود.

 وکیوم: بسته‌ بندی آجیل را می‌توان به صورت وکیوم شده توسط دستگاه بسته ‌بندی وکیوم ارائه نمود و به صورت دو طرف شفاف یا یک طرف شفاف یک طرف متالایز طراحی نمود. بسته‌ بندی به صورت وکیوم به جهت اینکه هوای درون پاکت کاملاً تخلیه می‌شود، در افزایش ماندگاری آن تاثیرگذار است.

 

دستگاه‌های مورد نیاز بسته‌ بندی آجیل و خشکبار

به منظور بسته‌ بندی آجیل درون پاکت یا سلفون از انواع دستگاه بسته‌ بندی استفاده می‌شود. از دستگاه‌های مورد نیاز در این حیطه به دستگاه بسته‌ بندی ساشه، دستگاه پرکن پودر و گرانول و لیبل زن می‌توان اشاره نمود که در ادامه توضیح مختصری در مورد هر کدام خواهیم داد.

 جهت بسته‌ بندی آجیل و خشکبار در منزل از دستگاه‌های خانگی استفاده می‌گردد که به صورت توزین دار طراحی می‌شوند. دستگاه پرکن پودر و گرانول برای بسته‌ بندی محصول در وزن ۵۰ گرم الی ۲ کیلوگرم مناسب است و معمولاً درون سلفون یا پاکت مقوایی بسته‌ بندی می‌شود.

 به منظور بسته‌ بندی آجیل در بسته‌های تک نفره در وزن ۱۰ الی ۱۵۰ گرم دستگاه ساشه مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس از بسته‌ بندی محصول درون بسته‌های مورد نظر توسط دستگاه لیبل زن تاریخ تولید و تاریخ انقضا، قیمت و دیگر مشخصات محصول روی بسته چاپ می‌شود.

 

در صنعت بسته‌ بندی مواد غذایی هنگام خرید دستگاه بسته‌ بندی باید توجه داشته باشید که فاکتورهای مورد نیاز را داشته باشد. از مهمترین فاکتورها موارد زیر را می‌توان عنوان نمود.

 

میزان هزینه خرید دستگاه بسته‌ بندی

کاربرد دستگاه بسته‌ بندی

فضای مورد نیاز دستگاه

 میزان سرعت و دقت دستگاه

 عملکرد و روش کار دستگاه

 

پرکاربردترین دستگاه در زمینه بسته ‌بندی آجیل و خشکبار در منزل، دستگاه پرکن پودر است که در ادامه در مورد عملکرد آن بیشتر توضیح می‌دهیم.

 

مشخصات و ویژگی‌های دستگاه پرکن پودر و گرانول

 دستگاه پرکن پودر و گرانول قابلیت پر کردن انواع محصولات پودری و گرانولی از قبیل آجیل، خشکبار، حبوبات، ادویه‌جات، چای، قند، قهوه، نمک، شکر و. را دارد. عملکرد دستگاه به شکل دستی است و دارای سرعت و دقت بالایی می‌باشد. به طوری که خطای اندازه‌گیری بسیار پایین است. فرایند توزین و بسته‌بندی مواد پودری و گرانولی با این دستگاه به شکل کاملاً دقیق با سرعت قابل قبولی انجام می‌شود.

 تنها نکته‌ای که باید در این دستگاه به آن دقت نمایید این است که دستگاه پرکن همراه با دوخت ریلی باشد. در این صورت فرایند بسته‌ بندی با کمترین زمان ممکن با سرعت بالایی انجام می‌گیرد. از مزیت‌های این دستگاه است که در کنار بسته‌ بندی آجیل و خشکبار می‌توانید محصولات دیگر را نیز بر اساس میزان تقاضای مصرف کننده بسته‌ بندی کنید و از فروش آن به درآمد برسید.

 روش نگهداری حبوبات، چرا حبوبات حشره میزند؟

روش نگهداری حبوبات، چرا حبوبات حشره میزند؟

مشاهده

آجیل فروشی‌های معروف تهران

امروزه بیشتر کسب و کارهای کوچک و بزرگ محصولات خود را با استفاده از تبلیغات معرفی می‌کنند و اساسا بدون تبلیغات، جذب مخاطب امر بسیار پر ریسکی است. در اینجا چند نمونه از آجیل فروشی‌های تهران را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید حضوری و اینترنتی سفارش خود را ثبت و محصول را خریداری نمایید.

 شما با توجه به میزان ظرفیت تولید مورد نظر، آجیل و خشکبار مرغوب و با کیفیت را به صورت فله‌ای با قیمت مناسب تهیه می‌کنید و پس از بسته‌ بندی به بازار ارائه می‌نمایید.

 از مهمترین و معروف‌ ترین آجیل فروش‌های تهران به موارد زیر می‌توان اشاره کرد.

  1.  آجیل تواضع
  2.  آجیل ایوب
  3.  آجیل محسن
  4. آجیل حسینی
  5.    

 

 

اشتراک گذاری :

...
دستگاه پرکن پودر 5-500 گرم با کاپ تخلیه استیل
47,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه بسته بندی ساشه پودری 2-200 گرم چهارطرف دوخت
457,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه دوخت پلاستیک ریلی افقی 5 کیلوگرم
24,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه بسته بندی ساشه پودری 1-100 گرم چهارطرف دوخت
446,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه بسته بندی ساشه پودری 5-500 گرم چهار طرف دوخت
419,000,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود