ماشین آلات پرکن و بسته بندی دستگاه دوخت تیوپ اهمیت طراحی بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی

اهمیت طراحی بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی

icon یکشنبه 19 شهریور 1402
 اهمیت طراحی بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی

این روزها اهمیت بسته بندی و نقش آن در افزایش قیمت و فروش بیشتر محصولات، بر هیچکس پوشیده نیست. بسته بندی راهی است که به کمک آن می‌توان از محصول نگهداری و مراقبت کرد تا در حین جابجایی و حمل و نقل آسیب نبیند. اما نقش مهمی هم در فروش بیشتر آن محصول خواهد داشت. این موضوع در مورد وسایل آرایشی و مراقبتی هم صدق می‌کند. 


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

از آنجایی که امروزه برندهای زیادی در زمینه تولید محصولات لوازم و آرایشی فعالیت می‌کنند، داشتن یک بسته بندی مناسب برای دیده شدن در این صنعت از واجبات است. شاید به همین دلیل باشد که تولید کنندگان، وسایلی مانند دستگاه بسته بندی کرم را مورد استفاده قرار می‌دهند. ما در این مطلب از سایت ای جی تصمیم داریم در مورد اهمیت طراحی بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی با شما صحبت کنیم و اطلاعات بیشتری در این خصوص به شما ارائه دهیم. همراه ما باشید!

اهمیت طراحی بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران 

 

صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی یک صنعت پرطرفدار در تمام دنیا از جمله ایران است. از همین رو برندهای زیادی در زمینه تولید این محصولات به وجود آمده‌اند و اگر به فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه کنید، با خیل عظیمی از این برندها مواجه خواهید شد. در چنین شرایطی، یک برند جدید به سختی می‌تواند توجه مشتریان را جلب کرده و با برندهای دیگر رقابت کند. اما داشتن یک بسته بندی مناسب، یکی از بهترین روش‌ها برای دیده شدن در بازار است. 

در واقع باید گفت که بسته بندی، یکی از مهمترین مراحل در بازاریابی و فروش محصول شماست و باید به آن توجه ویژه شود. ما در اینجا به برخی از مهمترین دلایل اهمیت طراحی بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی اشاره خواهیم کرد. 

 

بسته بندی راهی برای محافظت از محصولات

 بسته بندی راهی برای محافظت از محصولات

اولین هدف از طراحی بسته بندی برای یک محصول، محافظت از آن است. مواد آرایشی و بهداشتی به شدت در برابر نور و دما حساس هستند و باید در یک بسته بندی مناسب به دست مشتری برسند. در صورتی که شما محصولات خود را به شکل استانداردی بسته بندی کنید، آن محصولات در حین حمل و نقل هیچ آسیبی نمی‌بینند. همچنین در برابر عوامل مختلفی مثل ضربه، فشار، گرد و غبار، رطوبت و. مقاوم خواهند بود.

جلب توجه مشتری؛ اصلی‎ترین اهمیت طراحی بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی

ظاهر یک محصول اولین چیزی است که وقتی مشتری به قفسه محصولات در فروشگاه نگاه می‌اندازد، توجه او را جلب می‌کند. بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی باید به گونه‌ای باشد که در همان نگاه اول، نگاه مشتری را به سمت خود بکشاند. در واقع این بسته بندی است که محصول را نسبت به لوازم آرایشی و بهداشتی دیگر متمایز می‌کند. 

نشان دادن اطلاعات محصول به مشتریان 

هرکسی که برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی به فروشگاه می‌رود، ابتدا اطلاعات روی بسته بندی محصول را می خواند. از همین رو یکی دیگر از مهمترین دلایل اهمیت طراحی بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی این است که باعث اطلاعات دادن به مشتریان خواهد شد. 

نکات مهم در طراحی بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی 

 

در بخش‌های قبلی سعی کردیم شما را با اهمیت طراحی بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی آشنا کنیم. حال که متوجه شدید بسته بندی تا چه اندازه می‌تواند روی فروش بیشتر محصولات شما در ایران و حتی کشورهای دیگر موثر باشد، باید نسبت به این مرحله وسواس ویژه نشان دهید. از همین رو ما در این مطلب، مهمترین نکاتی که در سال 1402 برای بسته بندی هدفمند محصولات بیان شده‌اند را به شما توضیح می‌دهیم: 

  • از بهترین متریال استفاده کنید: بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی باید با استفاده از متریال مرغوب و درجه یک انجام شود. چرا که اگر این محصولات به خوبی محافظت نشوند، ترکیبات آن ها دچار تغییر شده و به پوست و موی مشتریان آسیب می‌رسانند. 
  • به دنبال ایده‌های نو باشید: هرچقدر که بسته بندی محصولات شما خلاقانه‌تر و جذاب‌تر باشد، شانس دیده شدن آن در میان محصولات دیگر هم بیشتر خواهد شد. 
  • بسته بندی باید به راحتی باز شود: مشتریان باید بتوانند بدون کمترین زحمتی، بسته بندی محصول را باز کنند. 
  • بسته بندی محصول باید کاربردی باشد: بهتر است بسته بندی محصول به گونه‌ای باشد که مشتری بعد از در آوردن محصول هم بتواند از آن استفاده کند. برای مثال شما می‌توانید جعبه کرم را به شکل یک استند بسازید که کرم روی آن قرار می‌گیرد. 

به اهمیت طراحی بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی و تناسب آن با برند توجه کنید: جادوی طرح و رنگ‌ها را دست کم نگیرید و بسته بندی را به گونه‌ای طراحی کنید که باعث ماندگاری برند در ذهن مشتریان شود. 

 

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم در مورد اهمیت طراحی بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی با شما عزیزان صحبت کنیم. همانطور که متوجه شدید، یک بسته بندی خوب می‌تواند مشتریان را برای خرید این تجهیزات ترغیب کند. همچنین باعث می شود که محصولات مورد نظر بتوانند در بازار پر همهمه لوازم آرایشی و بهداشتی به چشم بیایند. شما می‌توانید بسته بندی جذاب و خلاقانه‌ای برای محصولات خود در نظر بگیرید. سپس با خرید دستگاه بسته بندی کرم و سایر محصولات آرایشی و مراقبتی، آن‌ها را به شکل مناسبی بسته بندی کنید. با این کار، گام بزرگی در افزایش فروش محصولات خود برمی‌دارید!

برخی از سوالات متداول

در اینجا به برخی سوالات متداول در مورد اهمیت طراحی بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی پاسخ خواهیم داد. 

آیا بسته بندی لوازم آرایشی روی فروش آنها تاثیر دارد؟

بله، بسته بندی جذاب لوازم آرایشی و بهداشتی می‌تواند روی فروش بیشتر آنها تاثیر بگذارد. 

بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی چطور می‌تواند باعث افزایش مشتریان شود؟

اگر بسته بندی این محصولات به شکل جدید و خلاقانه و صد البته جذاب باشد، توجه مشتریان بیشتری را به خود جلب می‌کند. 

 

 

 

اشتراک گذاری :

...
دستگاه درب بند ویال شیشه ای (دستی)
8,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه درب بند قوطی آلومینیومی
118,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه بسته بندی ساشه مایعات 5-120 میلی لیتر سه طرف دوخت
319,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه بسته بندی ساشه مایعات 5-200 میلی لیتر دوخت پشت
349,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه بلیستر بسته‌بندی قرص 20-40 هزار عدد
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه بسته بندی ساشه مایعات 5-200 میلی لیتر سه طرف دوخت
339,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه بسته بندی ساشه مایعات 50-1000 میلی لیتر دوخت پشت
371,200,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود