ماشین آلات پرکن و بسته بندی دستگاه وکیوم نکات مهم درباره دستگاه وکیوم خانگی

نکات مهم درباره دستگاه وکیوم خانگی

icon دوشنبه 13 تیر 1401
 نکات مهم درباره دستگاه وکیوم خانگی

 در اینجا قصد داریم انواع دستگاه وکیوم بسته بندی و کاربردهای مختلف آن را معرفی نماییم تا با بالا بردن اطلاعات خود بتوانید به راحتی یکی از مدل های مناسب دستگاه را انتخاب و سپس خریداری نمایید و از انتخاب خود اطمینان خاطر داشته باشید.

 دستگاه وکیوم بسته بندی چیست؟

 قبل از آنکه دستگاه وکیوم بسته بندی وارد صنعت بسته بندی مواد غذایی شود از آن بیشتر در زمینه بسته بندی محصولات دیگر استفاده می کردند. پس از مطرح شدن ایده استفاده از دستگاه وکیوم همراه با بعضی از گازهای خنثی مانند نیتروژن در صنعت بسته بندی مواد غذایی، از کاربردهای گسترده این مدل دستگاه استفاده می شود.

 دستگاه وکیوم بسته بندی چیست؟

 بر این اساس اگر شما نیز در زمینه بسته بندی مواد غذایی فعالیت دارید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. دستگاه وکیوم بسته بندی وظیفه تخلیه کامل هوای درون بسته و جایگزینی با گازهای خنثی و بی اثر در آن را بر عهده دارد. با این وجود به افزایش طول عمر محصول و نیز بالا رفتن ارزش آن کمک می شود.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

میزان سرعت دستگاه بسته بندی وکیوم چقدراست؟

 سرعت دستگاه وکیوم با توجه به نوع مصرف آن در زمینه صنعتی و خانگی و همچنین بر اساس تک کابین یا دوکابین بودن دستگاه وکیوم متفاوت است. سرعت دستگاه بسته بندی وکیوم دو کابین با توجه به بسته‌بندی همزمان در دو کابین و نیز با داشتن چهار فک نسبت به دستگاه وکیوم تک کابین بیشتر است و حدود هشت بسته در دقیقه وکیوم و بسته بندی می شود.

 هرچه طول و عرض دوخت کمتر باشد، ابعاد بسته بندی کوچکتر خواهد بود. بنابراین اندازه طول و عرض بسته نیز در سرعت دستگاه تاثیر می گذارد. سرعت دستگاه وکیوم خانگی با توجه به عکس العمل اپراتور متفاوت است.

دستگاه وکیوم بسته بندی برای بسته بندی وکیوم صنعتی مناسب است؟

مشتری باید با توجه به حجم و ظرفیت تولید محصولش، مناسب ترین دستگاه مربوط به کارش را انتخاب کند. اگر ظرفیت تولیدش محدود و پایین باشد، می تواند از دستگاه وکیوم کوچک خانگی و اگر ظرفیت تولید بالایی دارد می تواند، دستگاه وکیوم بسته بندی صنعتی را به کار برد.

مشتری که بسته بندی وکیوم را در حد صنعتی انجام می دهد، قطعاً میزان تولیدش در تیراژ بالا و در حد کارخانه یا کارگاهی بزرگ خواهد بود. با این وجود دستگاه وکیوم خانگی مورد مناسبی جهت انتخاب نمی باشد و باید به فکر تهیه دستگاه وکیوم بسته بندی صنعتی باشد تا جوابگوی میزان تولیدش باشد.

فرق دستگاه دوخت ریلی با دستگاه وکیوم بسته بندی چیست؟

دستگاه دوخت ریلی یک دستگاه نیمه اتوماتیک است که از سرعت بالایی برخوردار می باشد. در بین مصرف کنندگان دستگاه دوخت ریلی محبوبیت خاصی دارد و یک دستگاه کاربردی به شمار می آید.

فرق دستگاه دوخت ریلی با دستگاه وکیوم بسته بندی چیست؟

 یکی از دلایلی که باعث محبوبیت این دستگاه شده است، امکان نصب و تجهیزات مختلف روی آن می باشد. تجهیزاتی از قبیل: دستگاه تزریق گاز، دستگاه مکنده، دستگاه تاریخ زن، دستگاه شمارشگر و. که هر کدام از این دستگاه ها را می توان روی دستگاه دوخت ریلی نصب کرد و نهایت استفاده را از آن برد.

 دستگاه دوخت ریلی هوای درون بسته را به طور کامل تخلیه می کند و از گاز ازت یا نیتروژن به عنوان گاز جایگزین استفاده می‌کند. این در حالی است که دستگاه وکیوم تنها هوای داخل بسته را خارج می کند و هیچ گازی تزریق نمی شود.

دستگاه وکیوم تا چه سانتی را میزند؟

دستگاه بسته بندی وکیوم دو کابین قادر است بسته را در اندازه ۶۰ سانتی متری دوخت بزند. به طوری که در یک کابین بسته ها چیده می شود و در کابین کناری عملیات وکیوم انجام می شود.

 به دلیل سرعت بالایی که این دستگاه دارد مناسب استفاده در مصارف نیمه صنعتی و صنعتی می باشد. دستگاه وکیوم بسته بندی خانگی به طور رومیزی طراحی شده است و دارای دهانه دوخت دو طرفه است و قابلیت دوخت وکیوم به طول ۵۰ سانتی متر را دارد.

دستگاه وکیوم خلاء ایجاد می کند یا نه؟

بسته بندی وکیوم به نوعی از بسته بندی گفته می شود که قبل از قرار دادن محصول مورد نظر درون بسته، ابتدا هوای آن را به طور کامل خارج کنند. به این منظور که هنگامی که محصول درون بسته مورد نظر بسته بندی می شود، در فضای داخل آن هیچ هوایی وجود ندارد.

 هدف اصلی وکیوم یا خلاء خالی نمودن گاز اکسیژن از داخل بسته می باشد. چون علت اصلی رشد باکتری ها وجود اکسیژن است و تخلیه آن باعث کاهش رشد باکتری ها و در نتیجه طول عمر و ماندگاری بیشتر مواد غذایی خواهد شد.

 در دستگاه دوخت ریلی حرارتی خلع به طور کامل ایجاد نمی شود و به جای اکسیژن که از بسته تخلیه می شود گازهای بی اثر و خنثی مثل ازت و نیتروژن تزریق و جایگزین می گردد.

اشتراک گذاری :

پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود