ماشین آلات پرکن و بسته بندی دستگاه لیبل زن ظرفیت کاری دستگاه های لیبل زن چقدر است

ظرفیت کاری دستگاه های لیبل زن چقدر است

icon دوشنبه 19 مهر 1400
 ظرفیت کاری دستگاه های لیبل زن چقدر است

همانطور که از نام دستگاه لیبل زن  Labeling Machineپیداست، این دستگاه جهت لیبل زنی و برچسب زدن در صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی، بهداشتی- آرایشی و ... کاربرد دارد. همچنین، این دستگاه توانایی چاپ نام برند تجاری، نام محصول، توضیحات محصول را نیز دارد. همچنان در صورت درخواست کارفرما در جهت چاپ تاریخ و زمان در این دستگاه قابلیت نصب دستگاه تاریخ زن وجود دارد. از این دستگاه جهت برچسب زدن و چسباندن لیبل روی محصولات استفاده می شود.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

دستگاه لیبل زن برای تمامی محصولات از جنس شیشه، پلاستیک، مقوا و و در شکل های ظاهری مختلف استوانه ای، دایره ای، چهار گوش و و هر نوع قالب از جمله بطری های روغن، شربت، سس، آبلیمو، ترشی، عسل، روغن موتور، مربا و کاربرد دارد. دستگاه لیبل زن با چند نوع عملکرد و چند مدل سایز  و اندازه تولید شده است، که با توجه به نوع و سایز، کاربرد خانگی و صنعتی دارد.

انواع دستگاه های لیبل زن

دستگاه های لیبل زن بر اساس نوع عملکرد در چند مدل دستی و اتومات وجود دارد.

لیبل-زن-ظرفیت

دستگاه لیبل زن دستی

دستگاه لیبل زن دستی، دستگاهی است که با اپراتور کار می کند. این دستگاه مجهز به اهرم فشار جهت چسباندن برچسب ها روی محصولات است که آن اهرم فشار توسط اپراتور حرکت می کند. دستگاه لیبل زن دستی در دو مدل کاملا دستی و بدون حرارت -چسبی و حرارتی وجود دارد. دستگاه لیبل زن دستی بدون حرارت - چسبی با اعمال فشار لیبل ها را روی محصولات نصب می کند؛ در این مدل برچسب های آماده در دستگاه قرار دارد و دستگاه لیبل زن دستی حرارتی با حرارت دادن به محصول جهت چسباندن لیبل ها، لیبل ها را روی محصولات نصب می کند.

دستگاه لیبل زن دستی حرارتی پیشرفته تر از دستگاه لیبل زن دستی بدون حرارت است؛ ولی دستگاه لیبل زن دستی بدون حرارت در صنایع کوچک و کارگاه های نوپا کاربرد فراوانی دارد و برای کسب و کارهای نوپا بسیار مناسب است.

دستگاه لیبل زن اتوماتیک

دستگاه های لیبل زن اتوماتیک یک دستگاه لیبل زن پراستفاده در صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی و در صنایع بسته بندی کاربرد بالایی دارد. این دستگاه در انتهای خط تولید محصول نصب می شود و جهت چسباندن لیبل ها روی محصولات در صنایع کاربرد بالایی دارد. دستگاه لیبل زن اتوماتیک در خط تولید و بسته بندی اهمیت بالایی دارد. دستگاه های برچسب زن اتوماتیک با استفاده از حرارت، برچسب ها را روی محصولات نصب می کند و برچسب ها و لیبل های با کیفیتی روی محصولات نصب می کند.

دستگاه های لیبل زن اتوماتیک جهت نصب برچسب روی محصولات از نوار نقاله استفاده می کنند و نیازی به اپراتور ندارند. دستگاه لیبل زن اتوماتیک در دو مدل دستگاه لیبل زن اتوماتیک چسبی و حرارتی ساخته شده است. دستگاه لیبل زن اتوماتیک چسبی از حرارت استفاده نمی کند و همانند دستگاه لیبل زن دستی چسبی می باشد؛ با این تفاوت که بدون نیاز به اپراتور کار می کند. یعنی با اعمال فشار با استفاده از نوار نقاله برچسب ها را روی محصولات نصب می کند.

دستگاه لیبل زن اتوماتیک حرارتی نیز همانند دستگاه لیبل زن دستی حرارتی می باشد. در این سیستم نیز با اعمال حرارت روی بطری برچسب ها را با استفاده از نوار نقاله نصب می کند. حرارت های اعمال شده روی محصول توسط فن های دستگاه لیبل ها را پس از چسباندن روی محصول خشک می کند و به همین دلیل یک برچسب زن و لیبل زن با کیفیت روی محصول نصب کرده و ارائه می کند.

دستگاه لیبل زن بطری چگونه کار می کند؟

دستگاه های لیبل زن جهت نصب برچسب و لیبل زدن روی محصولات ساخته شده اند. شیوه برچسب زدن روی محصولات در انواع متفاوت دستگاه ها فرق دارد.

روش-کار-لیبل-زن

روش کار دستگاه لیبل زن دستی

روش استفاده از این دستگاه آسان است. در دستگاه لیبل زن دستی یک اهرم که توسط اپراتور کار می کند، جهت نصب لیبل ها و برچسب ها روی محصولات دارد. در دستگاه لیبل زن دستی بدون حرارت لیبل ها آماده در دستگاه قرار دارند و با اعمال فشار روی بطری ها نصب می شوند. در دستگاه  لیبل زن دستی حرارتی با حرارت دادن به محل نصب برچسب روی بطری، با کمک اپراتور برچسب ها نصب می شود.

روش کار دستگاه لیبل زن اتوماتیک

دستگاه لیبل زن اتوماتیک، نوار نقاله ای جهت نصب لیبل ها و برچسب ها روی محصولات دارد و به حضور اپراتور نیازی ندارد. در دستگاه لیبل زن اتوماتیک، پشت چسبدار لیبل های آماده در دستگاه را با اعمال فشار توسط نوار نقاله روی بطری ها نصب می شوند. در دستگاه  لیبل زن اتوماتیک حرارتی با حرارت دادن به محل نصب برچسب روی بطری، برچسب ها نصب می شود؛ در این مدل نیز لیبل ها با استفاده از نوار نقاله روی بطری ها بدون حضور اپراتور نصب می شوند.

ظرفیت کاری دستگاه های لیبل زن چقدر است؟

دستگاه های لیبل زن در مدل های متفاوتی ساخته شده است. این محصول در انواع گوناگون ظرفیت های متفاوتی دارد ولی میانگین ظرفیت دستگاه 20 تا 6000 لیبل در ساعت می باشد.

اشتراک گذاری :

پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود