ماشین آلات پرکن و بسته بندی دستگاه لیبل زن راهنمای خرید دستگاه لیبل زن بطری

راهنمای خرید دستگاه لیبل زن بطری

icon دوشنبه 09 مرداد 1402
 راهنمای خرید دستگاه لیبل زن بطری

حتما تاکنون لیبل‌های چسبانده شده بر روی انواع بطری را مشاهده کرده‌اید. این لیبل‌ها یا برچسب‌ها، اطلاعاتی همچون نام برند و سایر اطلاعات مورد نیاز مشتریان را در بر دارند. برای درج این لیبل‌ها بر روی بطری، از دستگاهی به نام دستگاه لیبل زن استفاده می‌شود. در حال حاضر این دستگاهِ کاربردی و مفید توسط برندهای زیادی تولید می‌شود که یکی از بهترین‌های آنها، برند AG است. برند AG یکی از معتبرترین برندهای وارد کننده دستگاه‌های لیبل زن در ایران است. ما در این مطلب، راهنمای خرید دستگاه لیبل زن بطری از این برند را ارائه داده ایم. پس در ادامه با ما همراه باشید! همچنین میتوانید انواع دستگاه لیبل زن و طرز کار آن را مطالعه کنید.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

لیبل زن بطری چیست؟

اجازه دهید قبل از هر چیزی بررسی کنیم که لیبل زن بطری چیست. دستگاه لیبل‌ زن که به آن دستگاه برچسب زن نیز گفته می‌شود، نوعی دستگاه برای چاپ اطلاعات مورد نیاز مشتری از جمله نام برند، نام محصول، شیوه استفاده و . . . است. این دستگاه کاربرد بسیار گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف همچون صنایع غذایی، بسته‌بندی، آرایشی و بهداشتی، پزشکی و. دارد. 

انواع دستگاه لیبل زن بطری

انواع مختلفی از دستگاه‌های لیبل زن وجود دارد و افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود و نوع محصولی که دارند، دستگاه مناسب را انتخاب کنند. در مورد دستگاه‌های لیبل زن بطری می‌توان گفت که این دستگاه‌ها بر اساس عملکرد، در دو مدل دستی و اتوماتیک طبقه‌بندی می‌شوند. برای آشنایی با انواع دستگاه‌های لیبل زن بطری در این مطلب که درباره راهنمای خرید دستگاه لیبل زن بطری است، با ما همراه باشید.

لیبل زن دستی

یکی از انواع دستگاه‌های لیبل زن بطری، لیبل زن دستی است. عملکرد این دستگاه به واسطه اپراتور بوده و در دو نوع حرارتی و چسبی تولید می‌شود. لیبل زن بطری حرارتی، پیشرفته‌تر از نوع چسبی بوده و استفاده از آن در صنایع متوسط یا برخی کارگاه‌ها متداول است. 

در دستگاه لیبل زن حرارتی، چسب با استفاده از حرارت گرم می‌شود. پس از قرارگیری محصول مقابل دستگاه، ابتدا چسب بر روی محصول ریخته شده و سپس برچسب مورد نظر روی آن چسبانده می‌ شود. وجود گرما موجب چسبیدن مناسب برچسب روی محصول خواهد شد.

دستگاه لیبل زن چسبی، در صنایع کوچک‌تر و کارگاه‌هایی که به تازگی شروع به فعالیت کرده‌اند مناسب است. این دستگاه کاربرد بسیار گسترده‌ای در کسب و کارهای نوپا دارد. کار با این دستگاه بسیار ساده است؛ به این صورت که برچسب‌های از پیش آماده شده درون دستگاه قرار می‌گیرند و روی محصول نصب می‌شوند. 

درج برچسب روی محصول با استفاده از لیبل‌زن چسبی به این صورت است که باید ابتدا محصول را مقابل دستگاه قرار دهید و با فشار دادن اهرم، برچسب را روی کالا نصب کنید. این دستگاه معمولا برای لیبل‌زنی بر روی محصولاتی که دارای سطح صاف بوده و خشک هستند مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

لیبل زن اتوماتیک

لیبل‌زن‌های اتوماتیک در پایان خط تولید به منظور لیبل‌زنی بر روی محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها نیز در دو مدل لیبل زن اتوماتیک چسبی و لیبل زن اتوماتیک حرارتی تولید می‌شوند. لیبل زن اتوماتیک حرارتی، لیبل‌ها یا برچسب‌های بسیار باکیفیتی را بر روی محصولات نصب می‌کند. 

راهنمای خرید دستگاه لیبل زن بطری

دستگاه لیبل زن بطری کاربرد بسیار گسترده‌ای در صنعت دارد. این دستگاه برای نصب برچسب بر روی شیشه، مقوا، پلاستیک و... مناسب است. مشتریان با توجه به نیاز خود و کاربردی که مد نظرشان است باید بهترین نوع دستگاه را تهیه کنند. 

به طور کلی، هنگام خرید دستگاه لیبل زن باید یک سری نکات را مد نظر قرار داد. یکی از این موارد، کیفیت محصول است. اگر محصول مورد نظر از کیفیت پایینی برخوردار باشد، عملکرد خوبی نخواهد داشت و پس از مدت زمان کوتاهی دچار اختلال خواهد شد. بنابراین حتما دقت کنید که محصول انتخابی شما در سطح کیفی خوبی قرار داشته باشد.

 

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، قیمت محصول است. دستگاه‌های لیبل زن نیز مانند هر محصول دیگری از قیمت‌های مختفی برخوردار هستند. شاید در بعضی موارد، قیمت ‌های بسیار پایین یک محصول توجه شما را به خود جلب کرده باشد. اما خوب است بدانید که قیمت پایین همیشه برای شما به صرفه نخواهد بود. زیرا بسیاری از محصولات ارزان قیمت، کیفیت بسیار پایینی دارند. بنابراین هنگام خرید یک محصول، فقط قیمت ارزان آن را ملاک خرید خود قرار ندهید. 

برند AG یکی از بهترین واردکنندگان دستگاه لیبل زن بوده و محصولات بسیار باکیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این برند تمام استانداردهای لازم در تولید محصول را رعایت نموده و محصولات ایده‌آلی را به فروش می‌رساند. بنابراین شما عزیزان می‌توانید با اطمینان خاطر نسبت به خرید انواع لیبل زن بطری از بازرگانی AG اقدام نمایید. همچنین، رضایت مشتریان در سال 1402 نشان‌ دهنده مرغوبیت بالای این محصول است.

جمع بندی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه‌های بسیار متنوعی وارد بازار شده‌اند. این دستگاه‌ها کاربردهای متنوعی در صنعت دارند و صاحبان کسب و کار با توجه به نیاز خود، دستگاه‌های مورد نیاز را تهیه می‌کنند. یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین دستگاه‌های صنعتی، دستگاه لیبل زن بطری است که در کارخانجات و تولیدی‌ها به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مطلب، توضیح دادیم که لیبل زن بطری چیست و درباره راهنمای خرید دستگاه لیبل زن بطری صحبت کردیم.

برخی از سوالات متداول

کاربرد دستگاه لیبل زن بطری چیست؟ 

این دستگاه برای چاپ اطلاعات لازم بر روی محصول همچون نام برند، نام محصول، روش استفاده  و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع دستگاه‌های لیبل زن بطری کدام است؟

دستگاه‌های لیبل زن بطری در انواع دستی و اتوماتیک تولید می‌شوند.

 

 

اشتراک گذاری :

...
دستگاه اسلایسر صنعتی
112,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه لیبل چسبان سطوح تخت
124,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه لیبل چسبان بطری (برقی)
87,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه لیبل چسبان بطری (برقی) با تاریخ زن
112,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه لیبل چسبان بطری (دستی)
27,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه تشتک زن (دستی)
5,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه تصفیه عرق پنج کارتریج
49,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود