ماشین آلات صنایع غذایی دستگاه تصفیه محبوب ترین دستگاه های تصفیه آب چه قیمتی دارند؟

محبوب ترین دستگاه های تصفیه آب چه قیمتی دارند؟

icon چهارشنبه 12 آبان 1400
 محبوب ترین دستگاه های تصفیه آب چه قیمتی دارند؟

در حال حاضر برترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران مدل OR که همان روش اسمز معکوس است، می باشد. اسمز معکوس Reverse osmosis)) به صورت مخفف OR شناخته می شود و نتیجه فرآیندی است که از فشار برای معکوس کردن جریان اسمزی آب استفاده می شود. اسمز یک مکانیزم طبیعی است که در طبیعت قابل مشاهده است. این فرآیند به این صورت است که آب تمایل دارد از غلظت پایین به غلظت بالا کشیده شود، می توانید آن را در کلیه ها هنگام جذب آب از خون و یا در ریشه گیاهان موقع جذب آب از خاک مشاهده نمایید.

بهترین دستگاه های تصفیه آب حال حاضر، روند اسمز معکوس را انجام می دهند. در فرآیند اسمز معکوس اعمال فشار، توسط یک پمپ فشار بالا به مایع غلیظ انجام می پذیرد. مایع با فشار وارد شده با فیلتر شدن آلاینده ها، از غشاء نیمه تراوا عبور می کند که این عملیات تاثیر بالایی در بهبودی شوری آب در مناطقی که آب لوله کشی آنها شور است، دارد.

دستگاهی که مجهز به سیستم اسمز معکوس باشد، آلاینده های بیشتری را فیلتر می کند و قادر خواهد بود با بالا بردن تعداد فیلترها، کیفیت آب را تا حد بالایی بهبود ببخشد. این سیستم می تواند املاح و آلاینده های موجود در آب، که باعث سختی آب شده را تا 99 درصد ازبین ببرد و آب با کیفیتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. در زمینه واردات دستگاه های تصفیه آب، با کیفیت ترین برند های وارداتی تصفیه آب مانند: SOFT WATER، CCK و AQUA PRO هستند که مجهز به سیستم اسمز معکوس هستند. این دستگاه ها تحت لیسانس کشور آمریکا هستند و دارای استاندارد های جهانی NSF و QUALITY WATER می باشند.

شما قادر خواهید بود با مراجعه به صفحه مخصوص محصولات، دستگاه مورد نظر را سفارش دهید و در کمترین زمان، دستگاه خود را رایگان درب منزل تحویل بگیرید و پس از تماس با نمایندگی دستگاه مورد نظر به رایگان برای شما نصب و راه اندازی شود. انتخاب دستگاه مناسب و خرید آن مانند دیگر لوازم خانگی حساسیت ویژه ای دارد. از جمله عوامل مهمی که می تواند در انتخاب دستگاه تصفیه با کیفیت از انتخاب برند معتبر گرفته تا مدل و طرح دستگاه، همچنین قیمت و خدمات پس از فروش، همگی تاثیر گذار ومهم هستند. بررسی ها نشان می دهد که بیشتر افراد قبل از خرید دستگاه تصفیه آب اطلاعات کافی دراین باره ندارند و معمولا هنگام خرید کاملا احساسی تصمیم به خرید دستگاه می گیرند.

امروزه بازار پر شده از دستگاه های تصفیه آب تقلبی و بی کیفیت، که باعث ایجاد مشکل برای خریداران شده است. همچنین به علت نوسانات قیمت دستگاه های موجود بازار و عدم ثبات قیمت و رقابت بین فروشندگان، آنها را بر آن داشته که محصولات را با چند برابر قیمت واقعی به فروش برسانند. عوامل مختلفی که هنگام خرید دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس باید مورد توجه قرار گیرند شامل: روش تصفیه آب، حجم مورد نیاز تصفیه، نوع کاربری، نوع آلاینده ها، تعداد مراحل و فیلترهای دستگاه، شهرت برند و قیمت دستگاه تصفیه آب، هزینه های نصب و خدمات پس از فروش می شود.

چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟

مهمترین عامل مورد توجه، هنگام خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال، نوع کاربری دستگاه و همچنین حجم مورد نیاز تصفیه شده است. بعضی از دستگاه های تصفیه آب برای مکان های بزرگ با جمعیت بالا مثل شرکت ها، بیمارستان ها و مجتمع های بزرگ مناسب است و برخی دیگر از دستگاه ها جهت استفاده یک خانواده مناسب است. دستگاه های تصفیه دارای مخزن ذخیره آب هستند که مقدار آب تصفیه شده در آن ذخیره می شود. مخزن های بزرگ برای مکان های بزرگ و پرجمعیت کاربرد دارد و همینطور دستگاه تصفیه هم باید حجم آب بیشتری را در زمان مشخصی تصفیه نماید تا نیاز افراد به مصرف آب تصفیه شده را برطرف نماید.

اما در مکان های کوچک و منازل، نیازی به مخزن بزرگ نیست و یک دستگاه کوچک هم پاسخگو خواهد بود. نکته مهم دیگر در انتخاب دستگاه، نوع آلاینده های موجود در آب است که بنا بر کیفیت آب، تعداد فیلتر اهمیت خاصی دارد. به این صورت که در مناطقی که کیفیت آب مطلوبتر است دستگاهی با تعداد فیلتر پایین مناسب است.

درجاهایی که آلاینده های آب بیشتر است، دستگاهی با تعداد فیلتر بالاتر مناسب است تا بتواند آب باکیفیت و عاری از هر آلاینده ای را به دست مصرف کننده برساند. از مسائل مهم هنگام خرید دستگاه تصفیه آب، قیمت دستگاه است. در بین برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب موجود در بازار، تصفیه آب آکواپرو، تنوع محصول بیشتری و فروش بالاتری دارد.

مدل هفت مرحله ای آن، قیمتی حدود 3 میلیون و 500 هزار تا 3 میلیون و 700 هزار تومان قیمت دارند. مدل هشت مرحله ای آکواپرو به دلیل داشتن فیلتر فرابنفش حدود 4 میلیون تومان قیمت دارد. همچنین مدل های شش مرحله ای این برند با روش اسمز معکوس نیز بیش از 3 میلیون و 500 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.

در حال حاضر در ایران استفاده از دستگاه تصفیه آب هشت مرحله ای برند سی سی کا که خاصیت قلیایی دارد و با روش اسمز معکوس کار می کند، رواج بیشتری دارد. قیمت این مدل دستگاه در بازار حدود 2 میلیون و 500هزار تومان تا 3 میلیون و 100 هزار تومان می باشد و بعضی از مدل ها مجهر به لامپ یووی فرابنفش هستند. دستگاه تصفیه آب سی سی کا مدل الترا فیلتراسیون نیز حدود 1 میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد.

دستگاه تصفیه آب هفت مرحله ای قلیایی برند سافت واتر حدود 3 میلیون تومان قیمت دارد. دستگاه تصفیه آب مدل UF_29V1 نیز با قیمت حدود 1 میلیون و 500 هزار تومان در بازار به فروش می رسد. قیمت تصفیه آب هشت مرحله ای سافت واتر اکسیژن ساز با روش اسمز معکوس حدود 3 میلیون و 200 هزار تومان است. دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای سافت واتر نیز 3 میلیون تومان قیمت دارد.

هنگام خرید دستگاه تصفیه آب، این موضوع را حتما مد نظر داشته باشید که فروشندگان، تصفیه آب هایی با قیمت متفاوت را عرضه می کنند که از نظر ظاهر و برند بسیار شبیه به هم هستند. حتما از شرکت های معتبر، بزرگ و شناخته شده خرید کنید که از اصل بودن محصول و گارانتی طلایی و خدمات پس از فروش واقعی و طولانی مدت برخوردار باشند.

اشتراک گذاری :

پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود