ماشین آلات صنایع غذایی دستگاه تصفیه دستگاه تصفیه آب اورجینال و با کیفیت را چطور پیدا کنیم؟

دستگاه تصفیه آب اورجینال و با کیفیت را چطور پیدا کنیم؟

icon شنبه 06 آذر 1400
 دستگاه تصفیه آب اورجینال و با کیفیت را چطور پیدا کنیم؟

یکی از موضوعات قابل توجه برای خرید دستگاه تصفیه آب با کیفیت، راهنمای خرید دستگاه است. افراد زیادی روزانه به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب مناسب هستند، اما می توان گفت تعداد کمی از این افراد آگاهی دارند که چگونه یک دستگاه تصفیه آب خوب را خریداری کنند. در حال حاضر تنوع بالای محصولات و قطعات مصرف شده در دستگاه ها و همچنین نوسان قیمت در بازار ایران، بیشتر از آنکه بتواند خریدار را در پیدا کردن محصول مورد نظر کمک کند، باعث سردرگمی بیشتر خریداران می شود.

راه حل برای خرید آسان دستگاه تصفیه آب

راه حلی که می توان برای راهنمایی این افراد پیشنهاد دهیم، این است که ابتدا در مورد قطعات و فیلترهای تصفیه آگاهی لازم را کسب کنند. پس از آن به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب بروید، تا بتوانید انتخاب کاملا آگاهانه ای داشته باشید. مطمئن باشید با صرف کمی زمان و کسب آگاهی لازم، خواهید توانست اقدام به خرید دستگاه مناسب و با کیفیت کنید. همان طور که می دانید دستگاه های تصفیه آب از روش های مختلفی برای تصفیه کردن استفاده می کنند ولی به طور کلی رایج ترین نوع آن فیلتراسیون و اسمز معکوس است.

دستگاه هایی که از روش فیلتراسیون یا الترافیلتراسیون استفاده می کنند فقط املاح درشت و بزرگ آب را جدا می کند و به اصطلاح مواد مخلوط آب را تصفیه می کند. از دستگاه های تصفیه آب به روش اسمز معکوس توانایی تصفیه آب تا یک ده هزارم میکرون را دارد. به عبارتی جرم آن را می گیرند.

نکته مهم در مورد روش دستگاه تصفیه آب

در حقیقت دستگاه هایی که به روش فیلتراسیون کار می کنند، تاثیر چندانی روی کیفیت آب نمی گذارد و بهترین روش تصفیه آب، همان روش اسمز معکوس است. با این وجود با خرید دستگاه فیلتراسیونی بعد از مدتی متوجه خواهید شد که دستگاهی که خریده اید، حاصلی برای شما ندارد و تنها هزینه ای را هدر داده اید. پس حتما به دنبال خرید دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس باشید.

معرفی فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی

فیلتر الیافی

معمولا در دو سطح 1 و 5 میکرون تولید می شود. کاری که این فیلتر انجام می دهد همان فیلتراسیون است و املاح درشت آب مثل گل و لای و زنگال داخل لوله و. را از آب جدا می کند و به خود جذب می کند. توجه کنید که این فیلتر جذبی است و پس از گذشت مدت زمانی تغییر رنگ می دهد. در دستگاه های تصفیه آب، این فیلتر به عنوان اولین فیلتر مورد استفاده در دستگاه تصفیه آب خانگی قرار می گیرد.

فیلتر کربن پودری

یکی دیگر از فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی، فیلتر کربن پودری است که کاربرد آن، حذف کلر و مشقات کلر از آب است. کربن اکتیوها می توانند نسبت به بعضی شوینده های داخل آب واکنش نشان می دهند. این فیلتر به عنوان فیلتر دوم دستگاه تصفیه آب شناخته می شود.

فیلتر بلاک

تکمیل کننده عملیات فیلتر، کربن پودری است که با تماس بیشتر با آب، حذف کلر به شکل بهتری انجام می شود.

فیلتر ممبران

فیلتر ممبران در راهنمای خرید تصفیه آب خانگی بسیار حائز اهمیت است. یکی از مهمترین فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی، فیلتر ممبران است که توانایی حذف املاح آب تا یک ده هزارم میکرون را دارد. ممبران باید تروی ژاپن یا فیلمتک آمریکا باشد.

فیلتر پست کربن

فیلتر پست کربن

پست کربن به معنی خرده های کربن است و کارش شبیه به دومین فیلتر یا همان کربن پودری است و آب مخزن از آن عبور می کند. اگر در آب، کلر یا مشقات کلر وجود داشته باشد یا طعم و بوی بدی بدهد با این فیلتر تصفیه می شود.

فیلتر مینرال

فیلتر مینرال به عنوان فیلتر حذفی یا جذبی شناخته نمی شود، بلکه این فیلتر حاوی مواد افزودنی است که سطح کیفی آب را افزایش می دهد. مواد معدنی مفیدی مانند کلسیم، منیزیم، پتاسیم از جمله مواد افزودنی است که توسط فیلتر مینرال به آب اضافه می شود.

فیلتر قلیایی

از دیگر فیلترهای مورد استفاده در دستگاه تصفیه آب خانگی، فیلتر قلیایی است. همان طور که از اسم آن مشخص است، قادر است آب را قلیایی کند. با توجه مشخصات آب های شهری، می توان از این فیلتر در تمامی دستگاه های تصفیه آب استفاده کرد.

 

فیلتر UV

 

فیلتر UV

این فیلتر از این جهت به دستگاه تصفیه اضافه می شود که توان گندزدایی آب را دارد. این فیلتر برای آب شهری نصب نمی شود و کاربردی ندارد و بیشتر برای آب چاه و آبی که میکروب داشته باشد نصب می گردد.

فیلتر محافظ ممبران

برای جاهایی که آب سختی نسبتا زیادی دارد از این فیلتر استفاده می شود. همان طور که از نامش پیداست باعث افزایش طول عمر فیلتر ممبران می شود و برای آب هایی که سختی آن بالای 800 باشد، این فیلترروی دستگاه اضافه می شود. فیلترهای دیگری هم هستند که روی دستگاه تصفیه آب خانگی نصب می شوند مانند نانوسیور که تاثیر آنچنانی بر تصفیه کردن آب ندارد. مهم ترین و اصلی ترین فیلترها همان 6 فیلترنام برده هست که در مورد آنها توضیح داده شد.

راهنمای آشنایی با قطعات تصفیه آب

بعد از آشنایی با انواع فیلترها نوبت به آشنایی با قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی می رسد. قطعات استفاده شده در دستگاه نیز اهمیت بالایی دارند. آشنایی با قطعات دستگاه می تواند شما را در انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب مناسب تا 70 درصد کمک کند.

تنوع قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی بسیار زیاد است. از جمله قطعاتی که در تصفیه آب به کار می رود، موتور پمپ، شیر برقی، مخزن، شاسی، براکت، سوئیچ ها، کپسول پساب و. را می توان نام برد. این ها قطعاتی هستند که با شناخت آنها خواهید توانست، محصول مناسب را به راحتی انتخاب نمایید.

هنگام خرید دستگاه توجه کنید که گارانتی تعویض داشته باشد. ارائه گارانتی تعویض توسط شرکت سازنده خود نشان دهنده کیفیت دستگاه و قطعات به کار برده شده، می باشد. پس از آشنایی با انواع فیلترها و قطعات و روش تصفیه آب دستگاه تصفیه آب خانگی، می توانید از مشخصات محصول مورد نیاز خود آگاه باشید. قدم اول هنگام خرید دستگاه تصفیه آب، خرید از مرکز معتبر و شناخته شده است.

 

راهنمای آشنایی با قطعات تصفیه آب

 

چگونه برترین دستگاه تصفیه آب خانگی را بشناسیم؟

برای خرید دستگاه با کیفیت به موارد زیر توجه داشته باشید:

·       دستگاهی را انتخاب کنید که از روش اسمز معکوس یا RO برای تصفیه آب استفاده کند.

·       تولید کننده دستگاه تصفیه آبی که خریداری می کنید، باید مشخص باشد که توسط چه شرکتی و کدام کشور تولید شده است.

·       نکته قابل توجه این است که اکثر دستگاه های موجود در بازار مونتاژ داخل کشور است و تنها قطعات دستگاه وارد می شود.

·       در حال حاضر کشور تایوان برترین تولید کننده دستگاه تصفیه آب می باشد. با توجه به تحریم های موجود حضور برندهای اروپایی، آمریکایی و کانادایی و حتی کره ای امکان پذیر نیست و اغلب محصولاتی که ملاحظه می کنید تولید کشور چین است و نسبت به مدل های تایوانی از کیفیت پایین تری برخوردار هستند.

·       توجه به تعداد فیلترهای دستگاه است که حداقل شش فیلتر داشته باشد. دقت کنید که تعداد فیلتر بالای شش عدد تاثیر چندانی در تصفیه آب ندارند و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند و همان شش فیلتر کافی است.

·       دستگاه را از مکان معتبر و با گارانتی معتبر خریداری کنید. توجه کنید که خدمات پس از فروش محصول از خود آن مهم تر است. بیشتر کسانی که پس از خرید دچار مشکل شده اند به این نکته توجه نداشته اند.

·       به گارانتی و شرایط پرداخت دستگاه و نحوه نصب آن دقت کنید، چون مدت گارانتی نشان از کیفیت دستگاه دارد.

در اینجا سعی کردیم بدون اینکه نامی از برند خاصی ببریم شما را در شناخت بهتر دستگاه تصفیه آب خانگی یاری کنیم. لطفا قبل از خرید دستگاه کاملا تحقیق کنید و اطلاعات خود را بالا ببرید و اسیر تبلیغات فروشندگان نشوید.

اشتراک گذاری :

...
دستگاه لیبل چسبان سطوح تخت
124,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه درب بند ویال و ادکلن پنوماتیک
87,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه درب بند ویال شیشه ای (دستی)
8,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه آب پرتقال‌گیری صنعتی
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه تصفیه روغن دو لایه فیلتر (780 وات)
99,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه تصفیه روغن دو لایه فیلتر (550 وات)
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه تصفیه عرق 10 لایه فیلتر
ناموجود
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود