ماشین آلات صنایع غذایی دستگاه اسلایسر با دستگاه اسلایسر میوه چه کارهایی می توان انجام داد؟

با دستگاه اسلایسر میوه چه کارهایی می توان انجام داد؟

icon سه شنبه 11 آبان 1400
 با دستگاه اسلایسر میوه چه کارهایی می توان انجام داد؟

اسلایس جزء واژگان لاتین است که چند وقتی است وارد ادبیات فارسی شده است و معادل این کلمه در فارسی تکه تکه کردن و قطعه قطعه کردن است. تعداد بسیار کمی از افراد می توانند همانند یک سرآشپر ماهر و مجرب هنر چشمگیر و مهارت بالایی در استفاده از چاقو برای برش زدن، خرد کردن انوع سبزیجات و میوه جات داشته باشند.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

دستگاه اسلایسرانقلابی در صنعت مواد غذایی

امروزه افراد به دنبال مصرف محصولاتی با ظاهر زیبا و شیک هستند، به همین دلیل بیشتر هتل ها، رستوران ها و فست فودها به دنبال افرادی هستند که در این زمینه مهارت و سلیقه خیره کننده ای داشته باشند. در حال حاضر با ورود دستگاه اسلایسر به صنعت مواد غذایی انقلابی به وجود آمده است. در حال حاضر برش دادن میوه ها، سبزیجات و صیفی جات با در اختیار داشتن دستگاه اسلایسر بسیار راحت است. حتی افرادی که در این زمینه هیچ تجربه ای ندارند هم می توانند اقدام به تولید برش های با کیفیت و یکسان کنند و بتوانند انتظارات مشتریان خود را به بهترین شکل برآورده کنند.

دستگاه اسلایسر و کاربرد آن

اسلایسر دستگاهی است که برای تکه تکه کردن انواع میوه ها، سبزیجات و صیفی جات در اشکال مختلف و برش های یکسان مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در بیشتر هتل ها، فست فودها، آشپزخانه های کوچک و بزرگ و کارگاه های تولیدی صنایع غذایی کاربرد دارد. این دستگاه عمل برش زدن که همان قطعه قطعه کردن میوه به قسمت های یکسان و کوچکتر را با سرعت و قدرت بالایی انجام می دهد. البته کاربرد دستگاه بنابر شغل و حرفه افراد متفاوت است و هرکدام به نوعی از دستگاه اسلایسر بهره می برند، مثلا در کارگاه های صنایع غذایی برای سرعت بخشیدن در تولید انواع میوه خشک و چیپس میوه، داشتن دستگاه اسلایسر ضروری به نظر می رسد.

در رستوران ها و فست فودها برای برش زدن انواع صیفی جات و سبزیجات مانند خیارشور، گوجه، قارچ، کاهو و کلم برای آماده کردن انواع ساندویچ، برگر و پیتزا، همچنین برش های خلالی سیب زمینی و پیاز برای تهیه سیب زمینی سرخ کرده و پیاز داغ و حتی برش زدن و ورقه ای کردن ژامبون، کالباس، سوسیس و انواع پنیرها کاربرد دارد.

در کارخانه جات و کارگاه های تولید میوه خشک و چیپس میوه برای برش زدن یک شکل و یکسان انواع میوه ها مثل موز، توت فرنگی، پرتقال، کیوی، انبه، سیب و. استفاده می شود. به غیر از انواع میوه و سبزیجات از دستگاه اسلایسر برای برش زدن میوه های کوچک مثل خرما، عناب، زالزالک، زیتون، آلو و زردآلو نیز می توان استفاده نمود. دستگاه اسلایسر به علت دارا بودن تیغه های فولادی قوی استقامت بالایی دارد که حتی اگر این میوه ها با هسته داخل دستگاه ریخته شود آسیبی به تیغه ها وارد نمی شود.

اکثر دستگاه های اسلایسر، برقی هستند و تنها تفاوت آنها در قدرت موتورشان است که قدرت موتور با توجه به اندازه و ظرفیت دستگاه و تعداد و نوع تیغه ها متفاوت است. اسلایسرها در مدل های مختلفی وجود دارد از جمله: اسلایسر میوه، اسلایسر گوشت و اسلایسر سبزیجات و صیفی جات.

دستگاه اسلایسر گوشت یا کالباس برای برش مواد پروتئینی در فروشگاه ها، هایپر مارکت ها و سوپری های مواد غذایی کاربرد دارد. نوع صنعتی این دستگاه نیز در کارخانه جات صنایع غذایی تولید مواد پروتئینی استفاده می شود. دستگاه اسلایسر میوه یکی از دستگاه های مهم است که در کارگاه های کوچک خانگی و حتی منازل جهت تولید میوه خشک مورد استفاده قرار می گیرد. انواع میوه ها بدون له شدگی در اندازه های یکسان بدون آنکه ظاهرشان تغییر کند  با این دستگاه برش زده می شوند.

دستگاه اسلایسر سبزیجات و صیفی جات یکی از دستگاه های مهم و کاربردی در رستوران ها و فست فود ها می باشد به این علت که با سرعت بخشیدن در اسلایس کردن مواد و آماده کردن سفارشات از معطل شدن مشتری ها جلوگیری می کند و باعث رضایت بیشتر آنها می شود. دستگاه اسلایسر میوه، می تواند میوه و سبزیجات و همچنین صیفی جاتی که احتیاج به برش گرد دارند، مانند موز، سیب، آناناس، لیمو، گلابی، هویج، سیب زمینی، بادمجان، خیار و. را به راحتی برش دهد. استفاده از این دستگاه برای رستوران ها، مدارس و سوپر مارکت ها و سایر مکان هایی که نیاز به برش دهی محصولات دارند، مناسب است و می تواند به عنوان یک ماشین کامل عمل کند.

با در اختیار داشتن دستگاه اسلایسر می توانید هر نوع برش را که می خواهید به میوه ها و سبزیجات بدهید. این دستگاه چهار تیغه دارد که هر تیغه آن برشی متفاوت در محصولات ایجاد می کند مثلا با یک تیغه برش های خلالی شکل و با یک تیغه دیگر برش گرد در ضخامت متفاوت صورت می گیرد.

اشتراک گذاری :

...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 6 سینی UV دار
14,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 6 سینی
13,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 8 سینی UV دار
19,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 8 سینی
18,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 12 سینی UV دار
28,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل القایی دستی قطر 0-10 سانتی متر
12,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل القایی دستی قطر0-10 سانتی متر
12,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود