ماشین آلات صنایع غذایی دستگاه کره گیر تولید عمده ارده و شکلات صبحانه

تولید عمده ارده و شکلات صبحانه

icon شنبه 01 بهمن 1401
 تولید عمده ارده و شکلات صبحانه

کنجد یک ماده غذایی است که سرشار از کلسیم و مواد آلی است و مصرف آن به محکم شدن استخوان ها کمک بسیاری می‌کند. یکی از محصولاتی که از کنجد به دست می‌آید و دارای فواید زیادی می باشد، ارده طبیعی است. برای اینکه ارده مرغوبی تولید کنید باید کنجد مورد استفاده از کیفیت بالایی برخوردار باشد. با انواع دستگاه کره گیری و ارده گیری شرکت AG آشنا شوید.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

برای تهیه ارده از هر دو مدل کنجد بدون پوست و کنجد با پوست استفاده می شود. هیچ فرقی در طعم ارده به وجود نمی‌آید، تنها رنگ ارده با هم فرق دارد. ارده تهیه شده با کنجد بدون پوست رنگ روشن تری نسبت به ارده با کنجد با پوست دارد. پیشنهاد میشود مقاله چطور با 10 میلیون کارآفرینی کنم؟ را مطالعه کنید.

 در عصر حاضر ارده با روش های سنتی و صنعتی تولید می شود. خریداران بیشتر تمایل به خرید ارده طبیعی و ارگانیک دارند. در مکانیزم تولید ارده ابتدا پوست کنجدها را جدا می کنند و سپس دانه های کنجد را حرارت ملایم می دهند. البته دقت داشته باشید که اگر دانه های کنجد بیش از حد حرارت ببیند، ارده به دست آمده رنگ تیره تری خواهد داشت.

 سپس دانه های کنجد بو داده شده را با آسیاب های بسیار قوی به ‌خوبی له می کنند. تا مایع نسبتاً غلیظی که همان ارده است، به دست آید. علاوه بر تولید ارده به تولید شکلات صبحانه نیز می توانید فکر کنید. تولید عمده این دو محصول جز مشاغل پر سود می باشد. جهت آشنایی بیشتر با نحوه تولید ارده و شکلات صبحانه و دستگاه های مورد نیاز تا پایان با ما همراه باشید.

 تولید شکلات صبحانه با توجه به نیاز بازار و عرضه آن انجام می شود. اکثر تولیدکنندگان شکلات صبحانه جهت فروش بالای محصول خود به دنبال بالا بردن کیفیت آن هستند. این امر باعث رقابت میان کارخانه های تولید شکلات صبحانه شده است. تولیدکنندگان معمولاً از روش های مختلفی استفاده می کنند تا بتوانند بالاترین فروش را داشته باشند.

 تولید شکلات صبحانه

 شکلات صبحانه محصولی است که در تمامی جوامع مصرف می شود. به همین خاطر در رتبه بالای تولید قرار دارد. تولید شکلات صبحانه در ایران به دلیل وجود تحریم ها چالش های اقتصادی زیادی دارد. با این وجود شکلات صبحانه و مصرف آن رو به رو به افزایش است و می توان آن را به عنوان یک محصول ضروری معرفی کرد.

 بنابراین تولید این محصول برای افراد دارای صرفه اقتصادی است. در کنار تولید ارده و شکلات صبحانه با صرف کمی خلاقیت و تنوع می ‌توانید از ترکیب ارده و شکلات صبحانه محصول جدید ارده شکلاتی تولید نمایید. این محصول شامل ۷۰ درصد ارده کنجد و ۳۰ درصد شکلات صبحانه می شود.

 ارده شکلاتی در عین دارابودن طعم لذیذ شکلات، دارای خواص بی نظیر کنجد هم می باشد که این خواص بر هیچ کس پوشیده نیست. ارده شکلاتی محصول جدیدی است که سرشار از انرژی است و می ‌تواند به عنوان یک صبحانه کامل مورد مصرف قرار گیرد.

 به دلیل داشتن خواص سرشار ارده غذای کاملی محسوب می شود که علاوه بر صبحانه در میان وعده ها نیز می توان مصرف کرد. جهت راه اندازی خط تولید عمده ارده، شکلات صبحانه و ارده شکلاتی و عرضه آن به بازار جهت فروش به دستگاه هایی نیاز دارید که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

دستگاه ارده گیری 

دستگاه ارده گیری

دستگاه ارده گیری در مدل های سنگی و صنعتی ارائه می گردد. جهت ساخت این دستگاه ها از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. طبق تحقیقات انجام شده سه مکانیزم متفاوت جهت تولید ارده در دستگاه های مربوط به آن وجود دارد. به این منظور که دستگاه‌های ارده گیری ارائه شده به بازار در سه سبک متفاوت کار می کنند.

 سبک اول دستگاه ارده گیری با سنگ طبیعی است. در این سبک سرعت دستگاه ارده گیری پایین است و دستگاه دارای ابعاد بسیار بزرگ و وزن بالایی است. قیمت این نمونه دستگاه‌ها نیز گران است.

 ارده تولید شده با این دستگاه ها طعم بهتری دارد. در ضمن امکان کره گیری و تنظیم میزان نرمی و زبری ارده وجود ندارد. نظافت این دستگاه های ارده گیری از دیگر مدل ها مشکل تر است.

 سبک دیگر ارده گیری، دستگاه ارده گیری و کره گیری با سنگ مصنوعی است. این مدل دستگاه ها در ابعاد کوچکتر و ظرفیت بالاتری تولید شده اند که به نظر به صرفه تر هستند. کاربرد این دستگاه ها به صورت رومیزی است و با فناوری پیشرفته ای که دارند، امکان تنظیم نرمی و زبری ارده را دارند.

 همچنین این دستگاه جهت تولید کره بادام زمینی، کره پسته، کره گردو و. نیز مناسب می باشد. معمولاً این مدل دستگاه ارده گیری از جنس استیل تهیه می‌شود و نظافت آن به آسانی انجام می شود. به نظر می‌آید ارزش اقتصادی تولید ارده با این دستگاه ها بالا است و می توانید با دستیابی به سود بالاتر به تولید ارده و کره بپردازید.

 دستگاه ارده گیر و کره گیر با ماردون فلزی سبک دیگر ارده گیری می باشد که در ایران به عنوان یکی از انواع دستگاه ارده گیری معرفی می شود. این دستگاه ها کاربرد آسانی دارند ولی از لحاظ اقتصادی چنان به صرفه نمی باشند. امکان تنظیم نرمی و زبری ارده هم وجود ندارد.

 البته این سبک به تازگی وارد صنعت شده است و باید زمان بیشتری بگذرد تا بتوان دقیق‌تر بررسی کنیم. معمولاً در این سبک دستگاه ارده گیری دارای ظاهری جذاب است و تنها برای ارده گیری طراحی شده است. اکثر تولید کنندگان ارده از بین این سه سبک به استفاده از دستگاه ارده گیری و کره گیری تمام استیل با سنگ صنعتی تمایل دارند و به افراد تازه کار هم پیشنهاد می دهند.

دستگاه کره گیری 

دستگاه کره گیری قادر است از انواع دانه ها مانند بادام زمینی، پسته، گردو، بادام و. کره تولید کند. دستگاه کره گیری موجود در بازار مطابق با استانداردهای روز دنیا و با مصرف انرژی بهینه ساخته شده است.

 دستگاه کره گیری به انواع کره گیر بالازن و پایین زن تقسیم می شود. دستگاه کره گیر برقی، چربی موجود در شیر و ماست را با استفاده از نیروی گریز از مرکز جدا می کند. عملکرد کره گیر بالازن و پایین زن شبیه کره گیر برقی است و تنها تفاوت آنها در محل قرارگیری هم زن است. البته با استفاده از دستگاه ارده گیری علاوه بر تولید ارده می توانید از دانه هایی همچون بادام زمینی، بادام، گردو، پسته و. کره گیاهی تولید نمایید. 

دستگاه لیبل زن 

دستگاه لیبل زن

دستگاه لیبل زن وظیفه قرار دادن برچسب روی بسته بندی محصول را بر عهده دارد. لیبل گذاری روی محصول دلایل مختلفی دارد که از آن جمله می توان به بهبود روند انبارداری محصول، باربری و توزیع آسان محصول، چاپ قیمت و بارکد محصولات و. اشاره نمود.

 نکته مهم این است که دستگاه لیبل زن برای اکثر تولیدکنندگان و فروشندگان از جمله دستگاه های مهم و کاربردی به شمار می آید.

 دستگاه لیبل زن می تواند هر نوع بسته بندی با جنس های مختلف و اشکال هندسی متفاوت را لیبل گذاری کند. البته دقت داشته باشید دستگاه لیبل زن مناسب با نوع محصول و میزان تولید خود انتخاب نمایید. دستگاه لیبل زن به دو نوع اتوماتیک و دستی تقسیم می شود.

 لیبل زن دستی از لحاظ سرعت و فعالیت دستگاه پایین تر از لیبل زن های اتوماتیک قرار دارد. ولی به دلیل قیمت مناسبی که دارد، جهت شروع کار کارگاه ها و صاحبان کسب و کارهای کوچک مناسب می باشد.

 دستگاه لیبل زن بر اساس تیراژ و سرعت کار قابل دسته بندی است. بعضی از دستگاه ها که از لیبل های پشت چسب دار استفاده می کنند، برای کسب و کارهای معمولی که میزان تولیدشان زیاد نیست کاربردی می باشند. برای کارگاه هایی که تیراژ بالایی دارند، از دستگاه لیبل زن OPP باید استفاده کنند.

دستگاه پلمپ سیل القایی 

دستگاه پلمپ سیل القایی

این نوع دستگاه در صنایع شیمیایی، غذایی، دارویی، بهداشتی و آرایشی به منظور حفظ بهداشت کاربرد فراوانی دارد و مانع از ریختن مواد درون بطری می شود. دستگاه پلمپ وظیفه پلمپ و سیل کردن بطری را با استفاده از واشرهای آلومینیومی برعهده دارد.

نحوه کار دستگاه سیل القایی به این صورت است که کاربر واشر را زیر درب قرار می دهد و درب ظرف را می بندد. سپس دستگاه را روی درب قرار می دهد. حرارت ایجاد شده باعث سیل کردن واشر به دهانه بطری می شود. از این دستگاه می ‌توان برای سیل کردن ظروف مختلف با جنس های پلاستیکی، شیشه و. استفاده نمود. این دستگاه قابلیت سیل نمودن ظروف مختلف با قطر ۲ الی ۱۰ سانتی متر را دارد.

 دستگاه درب بند

دستگاه درب بند دستگاهی مهم و کاربردی در فرایند بسته بندی محصول می باشد. دستگاه درب بند قادر است درب ظروف مختلف مانند قوطی های فلزی کنسرو ماهی، رب گوجه فرنگی، کنسرو لوبیا، قارچ، خاویار و. را در خط تولید صنعت غذایی و نیز ظروف شیشه ای و پلاستیکی را به راحتی ببندد و پلمپ نماید.

 دستگاه درب بند به انواع تمام اتوماتیک، نیمه اتوماتیک، دستی و پنوماتیک دسته بندی می شود. در بین دستگاه های درب بند مدل تمام اتوماتیک آن از سرعت بالایی برخوردار است. این دستگاه قابلیت پلمپ و بستن درب ظروف کتابی و گرد را دارد.

 این مدل دستگاه برای استفاده در کارخانجات و کارگاه های تولیدی روغن گیری و گلاب گیری که محصول پس از طی کردن مراحل تولید باید بلافاصله درب گذاری شود، مناسب است. این دستگاه با سرعت بخشیدن در بستن درب ظروف بسته بندی مانع از فاسد شدن محصول غذایی می شود و مکانیزم بسته بندی را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد.

 دستگاه درب بند نیمه اتوماتیک یکی از دستگاه های ضروری در کارگاه های تولیدی است که به صورت رومیزی طراحی و ساخته شده است. این دستگاه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و نسبت به دیگر مدل ها طول عمر بیشتری دارد. برای پلمپ کردن درب انواع ظروف مناسب است.

 درب بند دستی امکان بستن چند سایز درب را دارد. از این رو برای مشاغل خانگی و کارگاهی کوچک مناسب می باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید درب انواع بطری در اشکال و سایزهای مختلف را به آسانی پلمپ نمایید.

 دستگاه درب بند پنوماتیک توسط پمپ باد کار می کند و برای بستن درب ظروف پلاستیکی و شیشه ای به کار برده می شود. استهلاک دستگاه بسیار پایین است و فرایند بسته بندی را با سرعت بسیار بالا به انجام می رساند. هزینه آن در مقایسه با دیگر درب بندها پایین تر است.

 



اشتراک گذاری :

پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود