کارآفرینی چطور با 10 تا 50 میلیون کارآفرینی کنم؟

چطور با 10 تا 50 میلیون کارآفرینی کنم؟

icon سه شنبه 04 آبان 1400
 دستگاه های تولیدی زیر 10 15 میلیون

شاید این مبلغ برای شما کارآفرین یا تولیدکننده عزیز کمی دور از واقعیت به نظر برسد؛ اما کاملا درست و امکان‌پذیر است. شما می‌توانید به تجارت با 10 تا 50 میلیون تومان در سال فکر کنید و بعد از راه اندازی کسب و کار خود، آن را گسترش دهید. در این مقاله سعی داریم درباره چگونگی راه‌اندازی خط تولید و کسب و کار با سرمایه‌ای اندک توضیح دهیم و بررسی کنیم که بهترین شغل با سرمایه 10 تا 50 میلیون شامل چه شغل‌هایی می‌شود.

معرفی شغلهای با سرمایه 10 تا 50 میلیون

کارآفرینان باتوجه به خط تولیدی که تمایل به راه­ اندازی دارند و تولیدکنندگان نیز بسته به زمینه شغلی و کسب و کار خود با سرمایه 10 تا 50 میلیون تومن می توانند دستگاه ­های خشک کن، تقطیر، پرکن مایعات، دستگاه آسیاب (خردکن) و کره گیری را خرید کنند. کارآفرین و یا تولیدکننده محترم به تولید محصول تعیین شده با یکی از دستگاه ­های فوق پرداخته و محصول را عرضه می­کنند و در نهایت برند تجاری موسسه شناخته  می ­شود.

 کارآفرینان و یا تولیدکنندگان محترم برای کسب اطلاعات در جهت راه ­اندازی خط تولید می توانند  با کارشناسان ما در شرکت بازرگانی ای جی تماس گرفته و در ارتباط باشند. در ادامه یک توضیحی مختصر در ارتباط با انواع دستگاه ها جهت کسب درآمد توضیح داده شده است.

 

دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن برای رطوبت گیری و خشک کردن میوه­ ها و سبزیجات و تولید شده است. این دستگاه قابلیت خشک کردن تمامی محصولات آبدار از جمله سبزی، گوشت و غیره و قابلیت تولید لواشک دارد. بدلیل آنکه این دستگاه بیشتر در صنایع غذایی جهت تهیه و تولید چیپس میوه کاربرد دارد؛ به دستگاه میوه خشک کن معروف شده است.خشک کردن سبب طولانی­ تر شدن عمر محصولات می ­شود. دستگاه میوه خشک کن براساس عملکرد در چند مدل ساخته و تولید شده است.

دستگاه میوه خشک کن

انواع دستگاه میوه خشک کن

دستگاه ميوه خشك كن كابيني

دستگاه ميوه خشك كن خانگي

 دستگاه میوه خشک کن کابینی با ظرفیت­ های مختلفی ساخته شده است؛ که بسته به نوع ظرفیت، دستگاه کاربرد خانگی و صنعتی دارد. این مدل دستگاه با ظرفیت 8 سینی تا 40 سینی ساخته شده است؛ که تا ظرفیت 15 سینی کاربرد خانگی داشته و بالاتر از آن کاربرد صنعتی دارد.

 ارزانترین دستگاه میوه خشک کن خانگی

ارزانترین دستگاه میوه خشک کن خانگی

مشاهده

دستگاه تقطیر چیست؟

دستگاه تقطیر یا عرق گیر جهت جداسازی و تقطیر مایعات براساس اختلاف در نقطه جوش مایعات تولید شده است. این دستگاه در صنایع غذایی، شیمیایی و دارویی و پزشکی کاربرد دارد. دستگاه تقطیر مایع را به بخار تبدیل می­ کند. انواع بیدمشک، گلاب، گل محمدی و نعناع و غیره توسط این دستگاه تهیه شده اند. دستگاه تقطیر به دستگاه گلاب گیری نیز معروف است.

کاربرد دستگاه تقطیر

دستگاه تقطیر برای گلاب‌گیری و عرق‌گیری گیاهانی که خواص دارویی، درمانی و نوشیدنی دارند؛ کاربرد دارد. این دستگاه در صنایع غذایی، دارویی و بسیار کاربرد دارد. چند نمونه از محصولاتی که توسط این دستگاه تولید می­‌شود:

بهارنارنج

به‌لیمو

شربت توت فرنگی

 برگ گردو

گلاب

 دستگاه کره‌گیر

ارده وکره بادام زمینی و از جمله محصولات پرطرفدار و پر استفاده در سبد غذایی خانوار در فصول پاییز و زمستان می­‌باشد. دستگاه کره گیری یا ارده گیر برای تولید کره بادام‌زمینی، ارده، کره پسته و غیره تولید شده و در صنایع غذایی کاربرد دارد. دستگاه کره گیر قابلیت ادغام و مخلوط کردن چند نوع محصول مانند شکلات با کره بادام زمینی جهت تولید محصول ترکیبی از جمله کره بادام زمینی شکلاتی را دارد.

دستگاه کره گیر یا ارده گیر محصولاتی طبیعی (ارگانیک) تولید می­‌کند. این دستگاه با ظرفیت‌های (حجم‌های) مختلف ساخته شده است و بسته به حجم یا ظرفیت دستگاه در مصارف خانگی، کارگاه­‌های کوچک و صنعتی جهت تولید کاربرد دارد. 

 

محصولات تولیدی دستگاه کره گیر

  • کره پسته
  • کره گردو
  • کره بادام زمینی 
  • کره و کرم کنجد
  • ارده و شیره انگور
  • ارده و شیره خرما
  • شیر سویا 
  • شیر بادام زمینی
  • و غیره

دستگاه کره گیر

ویژگی‌های دستگاه کره گیر

  •   کارکرد آسان
  •     کم صدا
  •    طراحی زیبا
  •    مناسب استفاده در مغازه‌ها
  •    قابلیت کره و ارده گیری در حضور مشتری
  •     توان و قدرت بالا
  •     ساختار با دوام

دستگاه پرکن مایعات رقیق

دستگاه پرکن مایعات جهت پرکن بسته بندی مایعات ساخته شده است و جزو دستگاه­ ها و ماشین آلات مهم در صنایع می­‌باشد. این دستگاه در صنایع دارویی، آرایشی-بهداشتی، غذایی و شیمیایی، بسته بندی و غیره کاربرد دارد. دستگاه پرکن مایعات براساس نوع مایعات در دو مدل دستگاه پرکن مایعات رقیق و غلیظ وجود دارد.

دستگاه پرکن مایعات

مایعات براساس چگالی و ویسکوزیته در دو نوع رقیق و غلیظ وجود دارند. چگالی و ویسکوزیته مایعات رقیق نسبت به مایعات غلیظ پایین­تر است و به نوعی روان هستند. براساس نوع مایعات نیز، دو نوع دستگاه پرکن مایعات رقیق و غلیظ وجود دارد.

دستگاه‌­های پرکن مایعات رقیق و غلیظ براساس شیوه پرکردن تفاوت دارند. دستگاه پرکن مایعات رقیق براساس نیروی جاذبه و نیروی وزنی مایعات عملیات پرکردن را انجام می­ دهد. آبمیوه، آب های معدنی، محلول های ضدعفونی، نوشابه و شربت چند نمونه مایعات رقیق می ­باشند.

انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق بر اساس نوع عملکرد:

اتوماتیک

نیمه اتوماتیک

انواع دستگاه پرکن مایعات رقیق با توجه به نوع مکانیزم عملیات:

  •      مکانیزم ثقلی
  •      مکانیزم پمپی
  •     مکانیزم دیافراگمی

مکانیزم ثقلی بهترین مکانیزم دستگاه‌های پرکن مایعات رقیق می‌­باشد.

 

دستگاه آسیاب صنعتی

دستگاه آسیاب یا خردکن در صنایع غذایی، دارویی، بهداشتی­_آرایشی استفاده می­‌شود. این دستگاه مخصوص دانه‌­های سخت می‌باشد؛ و جهت خرد کردن و پودر کردن مواد جامد و سخت از جمله زردچوبه، دارچین، فلفل، جوز هندی، تخم گشنیز، سماق، سنگ نمک، هسته‌­ی تمبر هندی، قهوه و ... کاربرد دارد.

دستگاه آسیاب برای کاربرد خانگی و صنعتی در ظرفیت‌های مختلف ساخته شده است. این دستگاه چند مدل دارد که در ادامه دو مدل پرکاربرد دستگاه را معرفی کرده‌ایم.

دستگاه آسیاب

دستگاه آسیاب صنعتی ادویه جات یا چاشنی­ جات مخصوص پودر کردن و یا آسیاب کردن ادویه­ ها و چاشنی ­جات می‌باشد. ادویه ها در آشپزی به جهت دادن طعم و بوی خوب به غذا، داروها و از محصولات پراستفاده هستند. همچنان چند نوع ادویه و یا چاشنی در طبیعت موجود است که بدلیل سخت بودن هیچ طعم و مزه‌­ای ندارند و طعم و مزه آنها پس از پودر شدن مشخص می­‌شود. این دستگاه جهت پودر کردن مواد زیر کاربرد دارد.

دستگاه آسیاب قهوه نوع دیگری از دستگاه­ آسیاب صنعتی می­‌باشد که در صنایع غذایی کاربرد دارد. این دستگاه دانه‌های سخت قهوه و قهوه سبز را خرد یا آسیاب کرده و پودر قهوه تولید می‌کند.

 

 ویژگی‌­های دستگاه آسیاب صنعتی:

  •   دقت بالا
  •   سرعت بالا
  •   مقاومت بالا
  •    برق 3 فاز
  •    تولید محصولات ارگانیک
  •   مجهز به حرفه سیستم سرمایش

دستگاه کندو عسل:

کندوهای چوبی مدرن، از جمله لوازم جدید مورد استفاده در صنعت زنبورداری و تولید عسل در جهان هستند. کندوی مدرن چوبی، در حال حاضر کندوی منتخب و محبوب بسیاری از زنبورداران کشورمان می‌باشد.

امروزه همان‌طور که استفاده از کندوهای سنتی و بومی رواج دارد، اما بسیاری از زنبوردارن معتقدند که کارایی و بهره‌برداری کندوهای چوبی بیشتر است و هر دستگاه کندو می‌تواند تا 12 سال به طور مفید کار کند.

دستگاه کندو عسل یک اهرم برای تخلیه عسل دارد و موم‌های آن دائمی است. یعنی بعد از عسل‌گیری نیازی به تعویض یا تهیه موم جدید ندارید. با استفاده از کندوی عسل چوبی می‌توانید با صرف هزینه کمتر از ده میلیون و در نظر گرفتن فضای کوچکی از باغ یا باغچه، به تولید عسل خالص و طبیعی بپردازید.

دستگاه تولید ماست:

یکی از پر مصرف‌ترین مواد در زنجیره غذایی ایرانیان، لبنیات است . بطور کلی به شیر و محصولاتی که بر پایه شیر هستند مانند پنیر، کره و ماست محصولات لبنی گفته می‌شود.

این محصولات، تقریباً درهر سه وعده غذایی ایرانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و به همین خاطر در همه خانه‌ها یافت می‌شوند. بسیاری از خانواده‌ها به دلیل توجه به سلامتی از تولیدات کارخانه‌ها به سمت خرید محصولات خانگی، رفته‌اند. شما می‌توانید با خرید یک دستگاه ماست‌ساز و عرضه این محصول، به راحتی جامعه هدف خود را پیدا کنید و به فروش بالا دست یابید.

نحوه استفاده از دستگاه ماست ساز اتوماتیک:

برای به کارگیری ماست ساز برقی، کافیست شیر گرم یا سرد را درون مخزن فلزی دستگاه ریخته و مقداری ماست به آن اضافه کنید و مخلوط را به آرامی هم بزنید. سپس ظرف را داخله محفظه اصلی قرار دهید و دستگاه را به برق متصل کنید.

 پس از روشن کردن ماست ساز دمای محفظه داخلی آن شروع به بالا رفتن می‌کند تا جایی که در یک دمای متعال ثابت می‌ماند. مدت زمان استفاده از دستگاه به دمای اولیه شیر بستگی دارد. برای شیر گرم حدود 6 ساعت و برای شیر سرد حدود 9 ساعت زمان کافی است .

پس از چند ساعت، کاسه فلزی را از محفظه دستگاه ماست‌بندی خانگی خارج نمایید و داخل یخچال بگذارید و اجازه دهید چند ساعت بماند تا خنک شود یا به اصطلاح خودش را بگیرد. پس از چند ساعت ماست خانگی شما آماده می‌باشد .

سعی کنید طی مدتی که ظرف داخل مخزن دستگاه یا در یخچال قرار دارد ، ماست را هم نزنید و یا قاشق داخل آن نکنید تا محصول نهایی به صورت یکدست شکل بگیرد و خراب نشود .

با خرید دستگاه ­های فوق چطور میتونیم کسب درامد کنیم؟

با توجه به افزایش جمعیت، گران شدن انرژی، بازار رقابتی و بررسی اهمیت فوق العاده بهداشت و تایید سلامت و کیفیت کالای نهایی تولید شده، پیشرفت علم صنعت باید روش ­های سنتی تولید را کنار گذاشته و از روش­ های صنعتی و نوین جهت تولید محصولات استفاده کرد.

حال با توجه به پیشرفت تکنولوژی، می­توانید دستگاه­ های فوق را خرید کرده و محصولات پراستفاده و پرطرفدار مردم را با روش نوین تولید کنید. در این حال علاوه بر افزایش سرعت در تولید محصولات، محصولاتی با کیفیتی عالی و سالم تولید کرده­ و عرضه می­ کنید. پس از جلب اعتماد خریداران خود و کسب رضایت آنها به راحتی درآمد و سود دریافتی شما افزایش می ­یابد.

کار با سرمایه 10 تا 50 میلیون تومان با خرید یک دستگاه

تمام دستگاه­‌های مورد اشاره در این متن از جمله ماشین‌آلات و دستگاه­‌های مهم در صنایع بوده و کاربرد خانگی و صنعتی دارند. این دستگاه‌­ها در کارگاه‌­ها و صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی کاربرد دارند. این محصول در برندهای متفاوت با مدل­‌ها و قابلیت‌های متفاوت و حتی کارایی‌های متفاوت در بازار موجود است. قیمت و مکان استفاده از دستگاه‌ها براساس میزان ظرفیت، نوع عملکرد و وزن دستگاه مشخص می‌­شود.

شرکت بازرگانی AG یکی از وارد­کننده‌­های اصلی دستگاه‌های کره‌گیر، خشک کن، تقطیر، آسیاب و پرکن مایعات رقیق در کاربردهای خانگی و صنعتی می ­باشد. این شرکت در زمینه واردات و فروش محصولات بیش از 20 سال سابقه دارد و محصولاتی با قیمت و کیفیت تضمین شده به تولیدکنندگان و کارخانه‌داران عرضه می‌کند. جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید و ‌اندازی خط تولید خود با ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما به شما در این مسیر کمک می­‌کنند.

اشتراک گذاری :

پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود