ماشین آلات صنایع غذایی دستگاه کره گیر انواع دستگاه ارده گیری و کره گیری

انواع دستگاه ارده گیری و کره گیری

icon سه شنبه 20 مهر 1400
 انواع دستگاه ارده گیری و کره گیری

ارده، خوراکی است که از له شدن دانه های شسته شده وپوست کنده شده و تفت داده شده کنجد به دست می آید و با طعمی لذیذ و طبع گرم در فصل زمستان طرفداران زیادی دارد. البته طعم ارده با کیفیت کنجد مورد مصرف ارتباط مستقیم دارد، هرچه کنجد مورد استفاده از کیفیت بالاتری برخوردار باشد ارده به دست آمده مطبوع تر خواهد بود.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

از ارده در صنعت آشپزی در کشورهایی مانند لبنان، یونان، ایران، فلسطین، ترکیه و عراق استفاده می شود و به تنهایی یا به صورت حلوا ارده و حلوا شکری و حمص مصرف می شود. در ادامه قصد داریم با بیان ویژگی های دستگاه کره گیری (ارده گیری) اطلاعات مختصری در اختیار شما قرار دهیم تا در انتخاب دستگاه ارده گیری بهتر نتیجه بخش باشد. توصیه میشود مقاله مزیت های دستگاه کره گیر را مطالعه کنید. 

دستگاه-ارده گیری-و-کره گیری

دستگاه های ارده گیری به دو روش سنتی و صنعتی کار می کنند. در روش سنتی، ارده گیری توسط دو صفحه سنگی انجام می شود و در دستگاه های صنعتی به جای سنگ از تیغه های استیل استفاده می شود. سرعت چرخش تیغه ها با سرعت بالا در این دستگاه ها امکان بازدهی ظرفیت دستگاه را نسبت به مدل های سنگی بالا برده است. دستگاه های ارده گیری موجود در بازار ایران بر پایه سه سبک هستند و معمولا هر شرکت عرضه کننده دستگاه، یکی از این سبک ها را ارائه می دهد.

·       دستگاه تولید ارده با استفاده از سنگ طبیعی

·       دستگاه ارده گیر و کره گیر با استفاده از سنگ مصنوعی

·       دستگاه ارده گیر و کره ساز با ماردون فلزی

دستگاه ارده گیر با استفاده از سنگ طبیعی

دستگاه هایی با این سبک، از سرعت پایین و قیمت بالایی برخوردار هستند و همچنین اندازه دستگاه در ابعاد بزرگ ساخته می شود، که به همین خاطر وزن سنگینی دارند و به راحتی قابل حمل نیست. گفته می شود طعم ارده به دست آمده از این دستگاه مطبوع تر است. امکان کره گیری با این دستگاه وجود ندارد و ضمنا زبری و نرمی ارده قابل تغییر نیست.

در ضمن نظافت و تمیز کردن این دستگاه ارده گیری نسبت به سایر مدل ها کمی سخت تر است. این سبک از دستگاه از انواع صنعتی و قدیمی محسوب می شود و معمولا سنگ مورد استفاده در دستگاه از سنگ مهریز یزد می باشد، زیرا با استفاده از این نوع سنگ می توان ارده ای به نسبت نرم تر و با طعم لذیذ تر تولید کرد.

دستگاه ارده گیر و کره گیر با استفاده از سنگ مصنوعی

سرعت تهیه ارده در این سبک از دستگاه بالا است و همچنین قابلیت تنظیم زبری و نرمی ارده را دارد که این مکانیزم با استفاده از تکنیک تنظیم فاصله تیغه ها امکان پذیر است. از این نوع دستگاه برای تهیه کره بادام زمینی، کره پسته و کره گردو استفاده می شود. این مدل از دستگاه در ابعاد کوچک تر و ظرفیت بیشتر و بازدهی بهتر ساخته شده است و بیشتر به صورت رومیزی کاربرد دارد، به همین دلیل متقاضیان زیادی تمایل به خرید و استفاده از این دستگاه را دارند. معمولا جنس دستگاه تمام استیل است و نظافت آن به آسانی انجام می پذیرد.

دستگاه ارده گیر و کره ساز با ماردون فلزی

سبک جدیدی از دستگاه های ارده گیر و کره گیر که وارد بازار کشور شده و کاربری آسانی دارد ولی از لحاظ اقتصادی زیاد به صرفه نیست و امکان تنظیم زبری و نرمی ارده را ندارد. کاربرد این دستگاه بیشتر برای کره گیری است ولی در ایران به عنوان یکی از دستگاه های ارده گیری شناخته شده است. این سبک از دستگاه دارای ظاهری جذاب است ولی کاربری چندانی ندارد.

بیشتر تولید کنندگان ارده، مایل به استفاده از دستگاه ارده گیری سنگ مصنوعی تمام استیل هستند که توانسته با داشتن بدنه و قطعات تمام استیل و ظاهر زیبا و جذابی، رضایت اکثر مشتریان را به دست آورد و دستگاه پر طرفداری به شمار می رود. از دستگاه های ارده گیر برای کره گیری و تولید کره گیاهی هم می توان استفاده کرد. همینطور این امکان وجود دارد که با اضافه کردن مواد دیگری به این دستگاه، ارده طعم دار تولید کرد، مانند: حلوا ارده، حلوا شکری و. نکته حائز اهمیت برای تولید ارده شفاف، نحوه تهیه ارده می باشد که با رنگ و کیفیت دانه های کنجد ارتباط مستقیم دارد.

از دیگر نکات مهم هنگام خرید دستگاه ارده گیری، توجه به قابلیت تنظیم زبری و نرمی ارده می باشد. برای اینکه هنگام خرید دستگاه، بهترین دستگاه ارده گیر را انتخاب کنیم بهتر است به ویژگی های زیر توجه کنید:

·       اندازه و ابعاد دستگاه

·       تنظیم زبری و نرمی ارده

·       قیمت دستگاه

·       نظافت و تمیزی دستگاه

·       داشتن ضمانت و خدمات پس از فروش

·       امکان کره گیری از دانه های روغنی

·       جنس دستگاه

·       سرعت دستگاه

·       قابلیت استفاده از برق شهری و صنعتی

بهترین و پر مصرف ترین دستگاه ارده گیری در ایران

در بین دستگاه های ارده گیری نمی توانیم بگوییم کدام یک از تولید کنندگان در این زمینه برترند، چون هر شخصی سلیقه ای دارد ولی نکته ای که مهم به نظر می رسد این است که اگر شما قصد خرید دستگاه را دارید و مدل خاصی مد نظرتان است می توانید برای اطمینان خاطر از خرید خود، از مشتریانی که اقدام به خرید دستگاه نموده اند پرس و جو کنید تا درمورد کارکرد و بازدهی دستگاه مطمئن باشید.

جهت خرید و مشاوره رایگان دستگاه ارده گیر می توانید با مشاورین فروش شرکت AG با شماره های تماس زیر در ارتباط باشید و جواب سوالات خود را دریافت نمایید.

اشتراک گذاری :

...
دستگاه روغن گیری (1500 وات)
62,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه روغن گیری (1800 وات)
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه روغن گیری (3000 وات) با فیلتر تصفیه
324,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه بسته بندی ساشه پودری 2-200 گرم دوخت پشت
224,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه بسته بندی ساشه پودری 5-500 گرم دوخت پشت
229,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل وکیوم
9,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه جت پرینتر دستی
99,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود