انواع روش های روغن گیری

icon یکشنبه 08 مرداد 1402
 انواع روش های روغن گیری

امروزه روغن‌گیری نه‌تنها به‌عنوان یک روش برای کسب درآمد به شمار می‌آید؛ بلکه افراد معمولا به دنبال این هستند تا خودشان به‌صورت شخصی نیز اقدام به روغن‌گیری کرده و روغن موردنیاز خود را تامین کنند. انواع روش های روغن گیری امروزه به شما کمک می‌کنند تا بتوانید به بهترین و ساده‌ترین شکل ممکن روغن موردنیاز خود را تامین کنید. از جمله مهم‌ترین این روش‌ها می‌توان به روغن گیری دستی و روغن گیری صنعتی اشاره کرد که هریک مزایای مخصوص به خود را دارند. اگر قصد آشنایی بیشتر با این روش‌های روغن‌گیری یا دستگاه روغن گیری را دارید مطالعه ادامه این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد. 


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

ما در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره انواع روش‌هایی که امروزه برای روغن‌گیری استفاده می‌شوند صحبت کنیم و اطلاعات جذاب و کاربردی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. همچنین میتوانید با روش ساخت دستگاه روغن گیری خانگی ارزان آشنا شوید. 

آشنایی کلی با روش‌های روغن‌گیری 

پیش از آنکه بخواهیم درباره جزئیات انواع روش های روغن گیری صحبت کنیم اجازه دهید تا ابتدا به‌طورکلی درباره این روش‌ها صحبت کرده و نکات کلی را دراین‌خصوص بیان کنیم. اولین روشی که برای روغن‌گیری وجود دارد روش دستی است. این روش به‌عنوان روش سنتی برای روغن‌گیری از دانه‌های روغنی نیز شناخته می‌شود که از گذشته تا به امروز مورداستفاده قرار گرفته و دارای مزایای بسیار زیادی است. 

بااین‌حال امروزه روش دیگری نیز برای روغن‌گیری وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا بتوانید در حجم و ابعاد بالاتری روغن‌گیری کنید که این روش با نام روغن‌گیری صنعتی شناخته می‌شود. در این روش شما می‌توانید از دستگاه‌های صنعتی استفاده کنید که به شما کمک می‌کند تا بتوانید حجم بالایی از روغن را در مدت‌زمانی بسیار کوتاه و البته با هزینه مناسب تهیه کنید. 

روغن‌گیری سنتی یا دستی 

روغن‌گیری سنتی و دستی

از زمان‌های گذشته روش‌های مختلفی برای روغن‌گیری استفاده می‌شدند که هریک از این روش‌ها دارای مزایای مخصوص به خود بودند. یکی از رایج‌ترین روش‌هایی که برای روغن‌گیری هنوز هم استفاده می‌شود و دارای مزایای بسیار زیادی است روش دستی برای این کار است. روغن گیری دستی معمولا با استفاده از یک وسیله مانند هاون‌سنگی یا دستگاه‌هایی ازاین‌قبیل انجام می‌شود. روش اصلی برای این کار له کردن و کوبیدن دانه‌های روغنی و سپس گرفتن روغن آنهاست. 

استفاده از روش روغن گیری دستی برای روغن‌گیری می‌تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. یکی از مهم‌ترین مزایای این روش برای روغن‌گیری این است که شما نیاز به پرداخت هزینه‌های کلان برای خرید تجهیزات صنعتی ندارید و با کمترین هزینه ممکن می‌توانید روغن موردنیاز خود را تامین کنید. بااین‌حال نباید فراموش کرد که این روش دارای مشکلات و چالش‌های زیادی نیز هست. 

یکی از مهم‌ترین مشکلات این روش برای روغن‌گیری این است که معمولا شما نمی‌توانید حجم بالایی از روغن را در زمانی کوتاه تولید کنید. به همین علت نیز معمولا برای تولید نیازهای خانگی و شخصی این روش مورداستفاده قرار می‌گیرد و کاربرد دیگری ندارد. از طرف دیگر زحمت انجام این کار بسیار زیاد است و معمولا شخص پس از عملیات روغن‌گیری خستگی زیادی را تجربه خواهد کرد. 

روغن‌گیری صنعتی از دیگر روش‌های جذاب روغن‌گیری

یکی از انواع روش های روغن گیری که امروزه به شما کمک می‌کند تا بتوانید حجم بالایی از روغن موردنیاز خود را در کمترین زمان ممکن تهیه کنید روغن‌گیری صنعتی است. روغن گیری صنعتی نیز به نوبه خود دارای مزایای بسیار زیادی است که آشنایی با این مزایا می‌تواند به شما کمک کند تا به بهترین شکل ممکن از این روش برای تهیه روغن موردنیاز خود استفاده کنید. در این روش معمولا از تجهیزات و دستگاه‌های بسیار پیشرفته‌ای برای روغن‌گیری استفاده می‌شود که عملیات روغن‌گیری را بسیار ساده‌تر خواهد کرد. 

این سادگی و سرعت بالایی که تجهیزات روغن‌گیری در روغن گیری صنعتی در اختیار شما قرار می‌دهند به شما کمک می‌کند تا بتوانید در کمترین زمان ممکن در ابعاد بالا اقدام به روغن‌گیری کنید و از این نظر مشکلی برای شما وجود نداشته باشد. نکته بسیار مهم دیگری که دراین‌خصوص باید به آن دقت داشته باشید این است که روغن‌گیری با این روش معمولا می‌تواند منجر به کاهش هزینه‌های شما نیز شود. 

بااین‌حال مورد از انواع روش های روغن گیری نیز دارای چالش‌های مخصوص به خود است که باید به آنها دقت داشته باشید. یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که در اینجا برای شما وجود دارد سرمایه اولیه‌ای است که شما برای خرید تجهیزات و دستگاه‌های لازم برای روغن‌گیری به آن نیاز دارید. معمولا قیمت این دستگاه‌ها کمی بالاست و تامین کردن سرمایه اولیه برای خرید آنها ممکن است برای برخی از افراد کمی سخت باشد.

البته نباید فراموش کرد که باتوجه‌به حجم بالای روغن تولیدی در این روش شما می‌توانید درآمد خوبی را از این طریق به دست بیاورید و سود حاصل از این کار به شما در کاهش هزینه‌هایی که دارید نیز کمک شایانی خواهد کرد. 

خرید دستگاه‌های روغن‌گیری باکیفیت و قیمت مناسب

امروزه اگر قصد داشته باشید از هریک از روش‌های نام‌برده‌شده برای روغن‌گیری استفاده کنید نیازمند تجهیزات خاصی هستید که به شما در این زمینه کمک کند. خرید دستگاه روغن گیری به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با بالاترین کیفیت ممکن روغن موردنیاز خود را تامین کنید. دقت داشته باشید که این دستگاه‌ها دارای انواع مختلفی هستند که هریک از آنها کیفیت مخصوص به خود را به شما ارائه می‌دهند. 

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به خرید این محصولات با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن هستید پیشنهاد ما به شما این است که حتما از خدمات ارائه شده در سایت ما استفاده کنید. مجموعه ما بهترین مجموعه ایران در سال 1402 در زمینه خرید انواع دستگاه‌های روغن‌گیری به شمار می‌آید که شما هم می‌توانید از این فرصت نهایت بهره را ببرید. 

سخن پایانی 

به‌طورکلی امروزه روش‌های مختلفی برای روغن‌گیری وجود دارد که هریک از این روش‌ها دارای مزایا و معایب مخصوص به خود هستند. از جمله رایج‌ترین انواع روش های روغن گیری که امروزه مورداستفاده قرار می‌گیرند می‌توان به روش‌های روغن گیری دستی و روغن گیری صنعتی اشاره کرد. در روش صنعتی این اجازه به شما داده می‌شود تا با دستگاه‌ها و تجهیزاتی که در اختیارتان قرار می‌گیرد حجم بالایی از روغن موردنیاز را تهیه کنید و مشکلی از این نظر برایتان به وجود نمی‌آید. برای خرید دستگاه روغن گیری همین حالا از خدمات سایت ما استفاده کنید. 

اشتراک گذاری :

پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود