ماشین آلات صنایع غذایی دستگاه روغن گیر ساخت دستگاه روغن گیری خانگی ارزان

ساخت دستگاه روغن گیری خانگی ارزان

icon یکشنبه 01 مرداد 1402
 ساخت دستگاه روغن گیری خانگی ارزان

امروزه ساخت دستگاه روغن گیری خانگی ارزان یکی از نیازهای اساسی بسیاری از افراد به شمار می‌آید. معمولا دستگاه روغن گیری دارای قیمت بالایی است و همین قیمت بالا نیز در نهایت باعث می‌شود تا اکثر افراد نتوانند اقدام به خرید آنها کنند. از طرف دیگر درک درست تفاوت دستگاه روغن گیری صنعتی و دستگاه روغن گیری خانگی می‌تواند باعث شود تا به شکل بهتری از این دستگاه‌ها استفاده شود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید ساخت دستگاه روغن گیر

امروزه با کمترین زحمت و هزینه قابل‌انجام است.همچنین ما در این معرفی بهترین دستگاه روغن گیری میپردازیم.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

ما در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره درست‌کردن و ساختن این دستگاه‌های روغن‌گیری صحبت کرده و اطلاعات جامع و کاملی را دراین‌خصوص در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر شما هم علاقه‌مند به داشتن اطلاعات بیشتر درباره دستگاه روغن گیری هستید یا این‌که قصد دارید چنین دستگاهی را برای خودتان بسازید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را بادقت مطالعه کنید تا اطلاعات موردنیاز خود در این زمینه را به دست بیاورید.

آیا دستگاه‌های روغن‌گیری خانگی برای استفاده مناسب هستند؟

بله این دستگاه‌ها در مقایسه با سایر دستگاه‌های روغن‌گیری که در بازار موجود هستند عملکرد مناسبی داشته و می‌توانند گزینه مناسبی برای استفاده شما باشند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه‌ها این است که می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن عملیات روغن‌گیری را انجام دهند و از این نظر محدودیتی برای آنها وجود نخواهد داشت. نکته مهم دیگری که درباره دستگاه روغن گیری وجود دارد این است که دستگاه‌های روغن‌گیری خانگی از نظر کیفیت تولید محصول نیز عملکرد بسیار خوبی دارند.

لوازم موردنیاز برای ساخت دستگاه روغن‌گیری خانگی ارزان

از جمله مهم‌ترین لوازمی که ساخت دستگاه روغن گیری خانگی ارزان به آن نیاز پیدا خواهید کرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         یک آرمیچر قدرتمند یکی از مهم‌ترین لوازمی است که شما برای ساخت چنین دستگاهی به آن نیاز پیدا خواهید کرد. در واقع این آرمیچر نقش موتور دستگاه شما را ایفا خواهد کرد و به همین علت نیز شما باید در انتخاب آن دقت و توجه کافی را داشته باشید.

-         یک لوله مارپیچ از دیگر لوازمی است که شما به آن نیاز دارید تا بتوانید دستگاه روغن‌گیری خود را بسازید.

-         برای درست‌کردن چنین دستگاهی شما نیازمند یک تکه چوب نیز خواهید بود که بتوانید مقوا و لوله مارپیچی را روی آن  سوار کنید.

-         در پایان نیز نیازمند دو تکه مقوا هستید.

دقت داشته باشید که برای ساخت دستگاه روغن گیر حتما باید این لوازم را در ابتدا آماده کرده و سپس مراحل ساخت دستگاه را دنبال کنید.

مراحل ساخت دستگاه روغن‌گیر

مراحل ساخت دستگاه روغن گیری

برای این‌که بتوانید اقدام به ساخت دستگاه روغن گیری خانگی ارزان کنید در اولین قدم شما باید دستگاه آرمیچر خود را به لوله مارپیچی وصل کنید. با این کار محلی را فراهم می‌کنید تا بتوانید دانه‌های روغنی یا هر آنچه که نیازمند روغن‌گیری آن هستید را داخل این محفظه قرار داده و با قدرت آرمیچر و چرخش آن از این دانه‌ها روغن‌گیری کنید. دقت داشته باشید که این لوله مارپیچی حتما باید روی یک قطعه چوب پیاده شده باشد تا بتواند به‌عنوان یک اهرم عمل کند.

در گام بعدی از ساخت دستگاه روغن گیر شما باید یک مقوا را به شکل یک قیف در بیاورید و بتوانید از آن به‌عنوان محفظه نگهدارنده دانه‌های روغنی استفاده کنید. دقت داشته باشید که این قیف مقوایی حتما باید روی تکه چوب پیاده شود تا با لوله مارپیچی شما به‌صورت یکپارچه دربیاید. در نهایت نیز شما باید آرمیچر را روی تمامی این قطعات در کنار یکدیگر پیاده کنید تا بتواند قدرت چرخاندن لوله را به وجود بیاورد.

نکاتی درباره دستگاه روغن‌گیری

یکی از نکات بسیار مهمی که در ساخت دستگاه روغن گیری خانگی ارزان باید به آن دقت داشته باشید این است که در زمان ساخت این دستگاه‌ها حتما باید اتصالات را به‌درستی ایجاد کنید. متصل‌کردن درست قطعات به یکدیگر بسیار مهم است و درصورتی‌که این قطعات به یکدیگر متصل نشوند شما نمی‌توانید انتظار عملکرد درستی را از این دستگاه‌ها داشته باشید.

تفاوت دستگاه روغن گیری صنعتی و دستگاه روغن گیری خانگی

نکته مهم دیگری که باید به آن دقت داشته باشید این است که این دستگاه‌ها دارای قدرت دستگاه‌های صنعتی نیستند و در نتیجه نمی‌توانید از آنها انتظار داشته باشید که عملکرد مشابهی را به شما ارائه دهند. پس حتما سعی کنید در ابعاد کوچک‌تر و کمتر از دانه‌های روغنی داخل این دستگاه‌ها استفاده کنید که مشکلی برای آنها به وجود نیاید. در واقع این دستگاه‌ها همان‌طور که از نامشان پیداست دستگاه‌های خانگی هستند و در نتیجه انتظار شما از آنها نیز باید در ابعاد خانگی باشد.

درک این تفاوت دستگاه روغن گیری صنعتی و دستگاه روغن گیری خانگی به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شکل درستی از این دستگاه‌ها استفاده کنید.

خرید دستگاه روغن‌گیری با قیمت مناسب

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به خرید دستگاه‌های روغن‌گیری هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات ارائه شده در سایت ما نیز استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید. از طرف دیگر شما در سایت ما می‌توانید به لیست قیمت این محصولات نیز دسترسی داشته باشید. سایت ما بزرگ‌ترین مجموعه ارائه‌دهنده دستگاه‌های روغن‌گیری در ایران به شمار می‌آید که بهترین خدمات را در سال 1402 ارائه داده است.

از طرف دیگر نباید فراموش کرد که خرید از مجموعه ما به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت محصولات مدنظر خود را خریداری کنید. با مراجعه به سایت ما می‌توانید به‌راحتی اطلاعات کاملی را درباره مشخصات فنی هریک از انواع این دستگاه‌ها به دست آورده و با اطلاعات کامل اقدام به خرید آنها کنید.

سخن پایانی

به‌طورکلی برای ساخت دستگاه‌های روغن‌گیری باید به تفاوت دستگاه روغن گیری صنعتی و دستگاه روغن گیری خانگی دقت و توجه داشت. باتوجه‌به نیاز شدیدی که امروزه در خصوص تهیه دستگاه روغن گیری احساس می‌شود بسیاری از افراد به دنبال ساخت دستگاه روغن گیری خانگی ارزان هستند تا به این طریق بتوانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و محصولات مدنظر خود را به دست بیاورند. در خصوص این موضوع باید به این نکته دقت داشت که ساخت دستگاه روغن گیر کار چندان سختی نیست و تنها با استفاده از برخی محصولات ساده می‌توان این کار را انجام داد.

 

اشتراک گذاری :

...
دستگاه روغن گیری (1500 وات)
62,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه روغن گیری (1800 وات)
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه روغن گیری (3000 وات) با فیلتر تصفیه
324,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 6 سینی UV دار
14,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 8 سینی UV دار
19,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن گردان 40 سینی
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه لیبل چسبان سطوح تخت
124,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود