ماشین آلات صنایع غذایی دستگاه آسیاب معرفی دستگاه های آسیاب شرکت AG

معرفی دستگاه های آسیاب شرکت AG

icon شنبه 24 دی 1401
 معرفی دستگاه های آسیاب شرکت AG

دستگاه آسیاب از جمله دستگاه های کاربردی در صنایع مختلف می باشد. از این رو آشنایی با انواع دستگاه آسیاب پره دنده (پروانه ای) یکی از نکات مهم مورد توجه است. در صنایع مختلف از دستگاه های آسیاب متفاوتی، استفاده می کنند که این تفاوت ها عموما به دلیل متفاوت بودن مواد اولیه و میزان کار دستگاه می باشد.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

 از انواع دستگاه های آسیاب به دستگاه آسیاب ادویه جات، آسیاب غلات و گندم می توان اشاره کرد. به طور کلی دستگاه آسیاب به دو دسته صنعتی و نیمه صنعتی یا رومیزی تقسیم می شود که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارد. علاوه براین دستگاه های آسیاب از نظر قدرت موتور، میزان ظرفیت، جنس بدنه، سرعت چرخش تیغه ها و. نیز به انواع مختلفی دسته بندی می شوند.

 از دستگاه آسیاب صنعتی معمولاً جهت کارهای سنگین و حجم زیاد مواد استفاده می شود. این مدل دستگاه های آسیاب در صنایعی از قبیل صنایع غذایی، صنایع دارویی، عطاری ها، کارخانجات بزرگ صنعتی، قنادی ها، کافی شاپ ها، و قهوه سراها مورد مصرف قرار می گیرند. دستگاه های آسیاب نیمه صنعتی و رومیزی اغلب در کارگاه ها و تولیدی های کوچک که حجم کاری متوسط و پایین است به کار برده می شوند.

 از جمله شرکت های موفق در زمینه واردات و فروش انواع دستگاه آسیاب به شرکت بازرگانی و کارآفرینی AG می توان اشاره کرد. این شرکت با داشتن سابقه درخشان و کسب تجربه بالا و نیز همکاری با نیروهای مجرب و فنی فعالیت گسترده ای در زمینه فروش انواع دستگاه های آسیاب با بهترین کیفیت و برند معتبر به متقاضیان دارد.

 تعداد آسیاب های ارائه شده توسط شرکت AG به ۱۲ مدل می رسد و انواع آسیاب های ایستاده، آسیاب عطاری یا رومیزی، آسیاب صنعتی و نیمه صنعتی را پوشش می دهد. بازدهی این آسیاب ها از ۵۰۰ گرم بازدهی تا ۲۵۰۰ گرم در دقیقه نیز می رسد. قیمت دستگاه های آسیاب با توجه به میزان ظرفیت آن متفاوت است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و ارسال محصولات شرکت AG با مشاورین فروش شرکت در تماس باشید. از انواع مهم و پرفروش دستگاه آسیا ب شرکت AG می توان به دستگاه آسیاب ادویه جات اشاره نمود. دستگاه آسیاب ادویه جات AG در دو مدل مخزنی و چکشی به بازار عرضه شده است. در ادامه به معرفی چند دستگاه آسیاب کاربردی می پردازیم ولی بد نیست قبل از آن برای افزایش عمر دستگاه آسیاب، اصول استفاده و نگهداری از آسیاب برقی را مطالعه کنید.

آسیاب استیل ۳۰۴

آسیاب استیل ۳۰۴

این دستگاه آسیاب یک دستگاه آسیاب مخزنی است که بنابر نوع ساختارش به آسیاب الاکلنگی هم خوانده می شود و قابلیت خرد کردن و آسیاب نمودن انواع مواد غذایی سخت را در کوتاه ترین زمان ممکن دارد. آسیاب های مخزنی در انواع مدل ها و ظرفیت های متفاوت طراحی و تولید شده اند که با توجه به نوع کارکرد خریدار، امکان استفاده در منزل، عطاری و کارگاه های بزرگ را دارد.

با استفاده از این دستگاه آسیاب می توانید ادویه های سخت همچون فلفل، زردچوبه، دارچین، زنجبیل و نیز انواع غلات و حبوبات و گیاهان دارویی مانند سیاه دانه و سبزیجات خشک و گل های دارویی خشک را به راحتی آسیاب نمایید. میزان سرعت و عملکرد آسیاب نمودن مواد با این دستگاه آسیاب مخزنی بسته به مدل آن حدود یک دقیقه زمان می برد.

از قابلیت های ویژه دستگاه به امکان آسیاب ادویه جات مختلف و تخلیه آسان می توان اشاره کرد. میزان ظرفیت این آسیاب مخزنی متغیراست و با یک ست تیغه اضافه به مشتری ارائه می شود. دستگاه آسیاب مخزنی  ۳۰۴ در وزن های ۵۰۰ گرم تا ۴۵۰۰ گرم در شرکت AG موجود است که متقاضی با توجه به میزان ظرفیت و حجم کار، دستگاه مناسب را انتخاب و خریداری می کند. برای آشنایی با انواع استیل مقاله استیل غذایی را مطالعه کنید.

آسیاب استیل 430

آسیاب استیل 430

این مدل دستگاه آسیاب رومیزی است که جهت آسیاب یک کیلوگرم مواد مناسب می باشد و برای پودر نمودن موادی از جمله دانه های گیاهی، ادویه ها، به کار برده می شود. این مدل دستگاه آسیاب سرعت بسیار بالایی دارد. به طوری که تنها در یک دقیقه مواد را به خوبی آسیاب و پودر می کند.

 ساختار آسیاب های الاکلنگی به صورتی است که قسمت بالای آن مخزن دستگاه قرار دارد و موتور دستگاه در قسمت پایین دستگاه جای دارد و کل دستگاه روی یک پایه محکم قرار گرفته است. خاصیت گردشی بودن دستگاه یک ویژگی خاص است که باعث می شود به راحتی بتوانید مواد پودر شده  را از مخزن آسیاب خارج نمایید.

بدنه و تمام قطعات دستگاه از استیل 430 تهیه شده است. استیل استنلس 430 در مقابل مواد خورنده از مقاومت بیشتری برخوردار می باشد. بنابراین بدون هیچ نگرانی می توانید مواد مختلف را با این آسیاب پودر نمایید.

قدرت پودرکنندگی این آسیاب به حدی است که پس از آسیاب کردن مواد دیگر نیازی به الک کردن آن نیست ولی در داخل پک دستگاه الک نیز قرار گرفته است تا برای یک دست کردن مواد آسیاب شده از آن کمک بگیرید ولی به طور کلی این آسیاب مواد را به خوبی و به طور یکدست آسیاب می کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه آسیاب به ضد لرزش بودن پایه های آن می‌توان اشاره نمود که باعث می شود در حین کار، دستگاه دچار لرزش و حرکت نشود.

همچنین این دستگاه مجهز به فیوز محافظتی است تا در صورت فشار آمدن به دستگاه مدار دستگاه قطع شده و پس از تخلیه مجددا دستگاه را در حالت ایمن راه اندازی کنید.

 وزن های آسیاب

 آسیاب های ارائه شده توسط شرکت بازرگانی AG در وزن های متفاوتی، عملیات آسیاب و پودر کردن مواد را انجام می دهند. تمامی آسیاب ها دارای سرعت فوق العاده ای هستند و مواد سخت و نرم را به راحتی آسیاب می کنند. این دستگاه ها امکان آسیاب نمودن مقدار متفاوت مواد در یک ساعت را دارند و معمولاً در وزن های نیم کیلو، یک کیلو، یک ونیم کیلو، دو کیلو و چهارونیم کیلو به مشتریان ارائه می شود.

 آسیاب گرید A

این نوع دستگاه آسیاب الاکلنگی یک کیلویی AG،جهت پودر نمودن موادی مانند ادویه ها، مغزها و دانه های گیاهی مثل رازیانه و سیاه دانه مناسب است. گنجایش مخزن دستگاه، یک کیلو گرم است. این آسیاب نیز با سرعت بسیار بالایی مواد مورد نظر را در کمتر از یک دقیقه به طور یکدست پودر می کند.

 از ویژگی های این دستگاه آسیاب، مجهز بودن آن به تایمر است که با تنظیم آن روی زمان مد نظر به عنوان مثال یک دقیقه یا بیشتر، زمان لازم برای پودر کردن مواد را تنظیم می نمایید. پس از از آن می توانید دستگاه را روشن کنید.

 آسیاب گرید A از دو قسمت مجزای موتور و مخزن تشکیل شده است. می توانید پس از پودر کردن، مواد را به راحتی از دستگاه خارج کنید. این دستگاه آسیاب از جنس استیل مرغوب تهیه شده است. شست و شو و نظافت این آسیاب به آسانی انجام می شود. این مدل آسیاب جهت استفاده در عطاری ها بسیار کاربردی است.

قدرت موتور دستگاه با سرعت ۳۵۰۰۰ دور در دقیقه می چرخد و عملکرد پر قدرتی در مقابل آسیاب نمودن مواد سخت دارد. درپوش دستگاه دارای قفل هایی است که قبل از این که شروع به کار کنید باید قفل ها را به خوبی محکم کنید، تا کار آسیاب مواد بدون خطر و با دقت انجام شود.

 اگر حرفه شما سر و کار زیادی با آسیاب نمودن ادویه ها و دانه ها دارد، خرید دستگاه آسیاب رومیزی گرید A گزینه مناسبی می باشد. چون هم سرعت قابل قبولی دارد و هم ظرفیت آن پاسخگوی حجم کاری شما می باشد.

 آسیاب گرید  A+ 

 آسیاب گرید  A+

دستگاه آسیاب مخزنی گرید A+ از استیل با کیفیت تهیه شده است و تمامی قطعات داخلی و خارجی و تیغه های دستگاه نیز از استیل می باشند. دستگاه مطمئن و محکمی است و با توجه به قدرت موتور بالای آن، گزینه برتر جهت خرید آسیاب به نظر می آید. تهیه اجزای آسیاب رومیزی گرید A+ از جنس استیل 304، علاوه بر این که نظافت و شستشوی آن را آسان و بی دردسر می کند، باعث دوام و طول عمر دستگاه نیز می شود.

کلیه آسیاب های شرکت AG جهت آسیاب و پر کردن مواد غذایی مثل ادویه ها، گیاهان دارویی، دانه ها و مواد معدنی مانند سنگ نمک و مواد بسیار سخت مانند هسته خرما و سنجد کاربرد بسیار بالایی دارند. این نمونه دستگاه آسیاب مناسب استفاده در عطاری ها و کارگاه های تولیدی نسبتاً بزرگ می باشد.

 از ویژگی‌های مثبت آن مجهز بودن به تایمر است که می توانید با خیال آسوده دستگاه را به کار ببرید بدون آنکه نگران داغ شدن دستگاه باشید. قدرت پودر کنندگی این دستگاه نیز مانند دیگر آسیاب‌ها بسیار بالا است. در حدی که مواد آسیاب شده نیاز به الک کردن ندارند.

مخزن آسیاب گرید A+ ساختاری الاکلنگی دارد. به این منظور که دستگاه روی پایه خود چرخش ۱۸۰ درجه ای دارد. این خاصیت باعث سهولت در تخلیه مخزن دستگاه می شود.

البته باید به این نکته توجه داشت که تخلیه آسیاب های کوچک منزل با آسیاب های بزرگ صنعتی کاملاً متفاوت است. قدرت موتور این آسیاب ۴۱۰۰ وات است و کارکرد موتور آن حدود 25 هزار دور می باشد.

آسیاب های بزرگ صنعتی باید طوری قرار گیرند که در حین کار دچار لرزش و تکان نشوند. از این رو این آسیاب مجهز به پایه های لاستیکی ضد لغزش می باشد. نحوه بسته شدن درب آسیاب طوری است که کاربر، اطمینان لازم جهت کار با دستگاه را دارد. با توجه به قیمت مناسب دستگاه، رقابت زیادی بین فروشندگان این محصول وجود دارد.

اشتراک گذاری :

...
دستگاه اسلایسر صنعتی
112,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه سیل القایی دستی قطر0-10 سانتی متر
12,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه آسیاب چکشی ( آسیاب عطاری)
67,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه آسیاب مخزنی 4500 گرم (آسیاب عطاری)
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه آسیاب مخزنی 1000 گرمی (آسیاب صنعتی)
13,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه قرص شمار اتوماتیک
ناموجود
مشاهده محصول
...
دستگاه اسلایسر دستی تمام استیل
8,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود