ماشین آلات صنایع غذایی دستگاه خشک کن کسب و کار پرسود با کمترین سرمایه

کسب و کار پرسود با کمترین سرمایه

icon شنبه 26 اسفند 1402
 کسب و کار پرسود با کمترین سرمایه

به طور معمول برای شروع هر کسب و کار کوچک یا بزرگ به مقداری سرمایه نیاز است، اما اینکه بخواهیم با سرمایه کم کسب و کار پرسود داشته باشیم، ذهن هر فردی را به خود مشغول می‌کند.

 در حال حاضر میزان بیکاری افزایش زیادی داشته همچنین در کنار آن تورم نیز روند رو به رشدی دارد. در چنین شرایطی ایجاد کسب و کار برای فرد، مزایای بسیاری به دنبال دارد. به همین جهت افراد بی ‌شماری به دنبال استقلال شغلی و ایجاد یک حرفه تولیدی هستند. ولی با توجه به نداشتن سرمایه کافی و ریسک پایین از شغل مورد نظر صرف نظر می‌کنند.

 کارآفرینان ایده‌های منحصر به فردی از کسب و کارهای کوچک و نوپا در ذهن دارند و افراد زیادی را مجذوب ‌طرح‌های خود کرده‌اند. اما کمتر کسی جرات ریسک کردن شروع کسب و کار جدید را پیدا می‌کند. همانطور که می‌دانید انواع مشاغل خانگی جز کسب و کارهای پرسود و پر بازده محسوب می‌شود که هر فردی قادر به انجام آن خواهد بود و نیاز به تبحر خاصی ندارد.

 در این مطلب قصد داریم طبق بررسی‌های انجام شده چند حرفه تولیدی البته با سرمایه اندک را به شما معرفی نماییم و در مورد لوازم و تجهیزات مورد نیاز آن نیز بحث و گفتگو کنیم. پس چنانچه شما هم تمایل به ایجاد کسب و کار پرسود با کمترین سرمایه دارید و به دنبال استقلال مالی می‌باشید، این مطلب را از دست ندهید.

بسته بندی در منزل

 از انواع مشاغل خانگی پرسود که نیاز به سرمایه هنگفتی ندارد می‌توان به بسته ‌بندی محصولات متنوع به خصوص مواد غذایی در منزل اشاره نمود. به طوری که شما می‌توانید به بسته‌ بندی مواد خوراکی مثل خشکبار، آجیل، حبوبات، ادویه‌ جات، سبزی‌های خشک و محصولات غیر خوراکی مانند لوازم التحریر، لوازم برقی، قطعات یدکی، اسباب بازی و. در منزل به عنوان یک کسب و کار پردرآمد حساب نمایید.

 بر اساس تیراژ تولید و اینکه کار خود را در چه مقیاسی انجام می‌دهید، به سرمایه متفاوتی نیاز خواهید داشت. به عنوان مثال جهت انجام حرفه بسته‌ بندی محصول در مقیاس بزرگتر به تجهیزاتی مثل دستگاه دوخت حرارتی مناسب بسته‌ بندی نیاز می‌باشد. این شغل از قدیمی ‌ترین مشاغل خانگی و نوعی کسب و کار تولیدی به شمار می‌آید.

 جهت بسته‌ بندی برخی محصولات دستگاه حرارتی کوچک و در بعضی موارد دستگاه‌های خانگی بزرگتر مناسب است. لوازم التحریر نیز از جمله محصولاتی است که پیوسته مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولاً همه افراد به نوعی نیاز به استفاده از آن دارند.

 بسته‌ بندی لوازم التحریر به شکلی است که شما می‌توانید با کنار هم قرار دادن چند محصول، پک‌های کوچک درست کنید که هر کس بر حسب نیاز پک مورد استفاده خود را انتخاب نماید. 

خشک کردن میوه‌ و سبزی در خانه ( تولید میوه خشک)

 این روزها کمتر کسی را می‌توان دید که علاقه‌ای به مصرف انواع چیپس میوه و میوه‌های خشک نداشته باشد. نخست میوه خشک به صورت صنعتی تولید می‌شد، ولی در حال حاضر تولید میوه و سبزیجات خشک در منزل به یک کسب و کار پرسود تبدیل شده است.

  حتماً تا به حال در بازار متوجه قیمت بالای این محصول شده‌اید و دریافته‌اید که میوه و سبزی خشک چند برابر قیمت نوع تازه آن به فروش می‌رسند.

 در مبحث قبل به بسته‌ بندی این محصولات در منزل اشاره کردیم. این در حالی است که شما با تهیه یک دستگاه خشک کن میوه خانگی می‌توانید در زمینه تولید این محصولات به خودکفایی برسید و به عنوان تولید کننده، خود میوه و سبزی را خشک کنید و پس از بسته‌ بندی به فروش برسانید.

 در این کسب و کار با کسب تجربه و کمی خلاقیت و درایت می‌توانید انواع میوه مانند موز، آناناس، کیوی، سیب، پرتقال، توت فرنگی و. را خشک نمایید و با طرح یک بسته‌ بندی شیک مشتریان زیادی را جذب نمایید و از فروش آن به سود خوبی برسید. جهت فروش محصول خود می‌توانید با فروشگاه‌های مختلف شهر عقد قرارداد ببندید و در کنار آن به صورت آنلاین نیز اقدام به فروش محصول تولیدی خود کنید.

 تجهیزاتی که برای شروع کار نیاز است، دستگاه میوه خشک کن متناسب با حجم کار و دستگاه دوخت حرارتی می‌باشد. با گسترش وسعت کاری خود می‌توانید تعداد دستگاه خشک ‌کن میوه را افزایش دهید و در کنار آن از دستگاه اسلایسر برای برش زدن میوه‌ها استفاده نمایید. مطمئن باشید هر میزانی که در این کسب و کار هزینه کنید، ظرف چند ماه جبران خواهد شد.

 دستگاه میوه خشک کن در ابعاد و اندازه‌های متفاوت با تعداد سینی یا طبقات مختلف به بازار ارائه شده است. استفاده از اسلایسر باعث افزایش سرعت کار و اسلایس میوه‌ها به صورت یکسان و در نتیجه تولید محصول با کیفیت از لحاظ ظاهری می‌شود.

 دقت داشته باشید که نوع بسته‌ بندی این محصول تاثیر فوق العاده‌ ای در میزان فروش آن دارد. چون افراد به دنبال بسته‌های شیک و در عین حال شفاف هستند که بتوانند کیفیت محصول را مشاهده نمایند. به نظر بسته‌ بندی محصول در سلفون‌های آلومینیومی و شفاف گزینه مناسبی می‌باشد.

فعالیت در اینترنت و شبکه های اجتماعی

 اصولاً مشاغل اینترنتی به فعالیت‌هایی گفته می‌شود که به زمان و مکان خاصی نیاز ندارد و در فضای مجازی به شکل آنلاین با استفاده از اینترنت قابل انجام هستند. در این حرفه بدون اینکه مجبور باشید از منزل خارج شوید و ملزم باشید در تایم و مکان معینی مشغول به کار شوید، تنها توسط گوشی یا لپ تاپ از طریق اینترنت کسب درآمد کنید.

 البته روش‌های کسب درآمد از اینترنت بسیار زیاد است که بر اساس علاقه و توانایی خود می‌توانید انتخاب نمایید. یکی از کارهای اینترنتی تولید محتوا است. اگر دارای مهارت خاصی در نوشتن هستید، می‌توانید برای سایت‌ها، وبلاگ‌ها و شبکه‌های اجتماعی تولید محتوای متنی کنید. برای این کار به سرمایه‌ای نیاز نیست و تنها داشتن مهارت نویسندگی و ویرایش کافی است.

 در ضمن بهتر است به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید و با نحوه جمع آوری مطالب و تحقیق و بررسی آشنا باشید. البته تولید محتوا نیز خود روش‌های مختلفی دارد که بنابر شرایط و سطح مهارت شما متفاوت است.

 یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد اینترنتی آموزش‌های آنلاین است که شما به طرق گوناگون مانند برگزاری وبینار، برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین و ویدئویی یا آموزش خصوصی و عمومی مهارت‌های مختلف از فضای مجازی اینستاگرام یا سایت و فروش دوره‌های خود درآمد کسب نمایید.

 همکاری در فروش به صورت اینترنتی نیز می‌تواند راهی برای کسب درآمد باشد. برای مثال فروش محصولات در سایت دیجی کالا که شما به عنوان واسطه محصول خود را از طریق همکاری با سایت شناخته شده‌ای به فروش می‌رسانید. حتی می‌توانید از طریق پیج اینستاگرام یا گروه تلگرامی محصول خود را معرفی و به فروش برسانید.

 مدیریت شبکه‌های اجتماعی شغلی که جدیداً نظر طرفداران زیادی را به خود جلب نموده و شما می‌توانید در حالی که در خانه نشسته‌اید با گوشی در دست خود به درآمد برسید. البته در نظر داشته باشید که مدیریت صفحات اجتماعی نیاز به مهارت خاصی دارد و تقریباً کار وقت‌ گیری است.

 افراد زیادی کنترل و مدیریت صفحات اجتماعی خود را به ادمین می‌سپارند. وظیفه ادمین بالا بردن تعداد فالوورهای پیج و معرفی آن از طریق استوری، پست، محتوای تبلیغاتی، پاسخ به دایرکت‌ها و کامنت‌ها، تولید محتوا و. می‌باشد که برای انجام آن باید آموزش‌های لازم را آموخته باشد.

 برخی افراد نیز از راه بلاگر شدن و تولید محتوای مداوم در مورد کار، زندگی شخصی و مهارتی خاص فالوور جذب می‌کنند و هنگامی که دنبال کننده‌های پیج بالا رفت، در یک حوزه خاص مثل آشپزی، مد و زیبایی، آموزش خیاطی، آرایشی و. با تبلیغ کسب و کارهای دیگران درآمد کسب کنند. طراحی سایت نیز جز مشاغل اینترنتی است که به سرمایه نیاز ندارد ولی باید مهارت‌های لازم آن را به دست آورید و با استفاده از آن سایت طراحی کنید و پول درآورید.

تولید زیورآلات و اکسسوری

 یکی از مشاغل خانگی و کسب و کارهای پرسود تولید زیورآلاتی مانند دستبند، گردنبند، انگشتر و پابند همچنین اکسسوری‌های پرطرفدار که به عنوان هدیه در مناسبت‌های مختلف داده می‌شود، است و می‌تواند راه کسب درآمد خوبی باشد.

 بر حسب اینکه اکسسوری‌ها از چه جنسی تهیه شده به میزان سرمایه متفاوتی نیاز است. از جمله مواد اولیه این حرفه که برای ساخت اکسسوری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد به انواع فلزات مانند استیل، نقره و موادی مثل چرم می‌توان اشاره کرد. تولید اکسسوری جز مشاغل خانگی است که در گوشه‌ای از منزل می‌توانید به فعالیت بپردازید و با سرمایه اندک قابل انجام است.

پرورش گیاهان دارویی در منزل

 گیاهان دارویی برای درمان بیماری‌های مختلف مانند سردرد، نفخ معده، اگزما، مشکلات کبدی و. مفید هستند و در مقابل داروهای شیمیایی عوارض کمتری دارند. از این رو پرورش گیاهان دارویی در منزل را به عنوان یکی از مشاغل خانگی و کسب و کار پرسود معرفی می‌کنند.

 یکی از گیاهان دارویی که می‌توان به راحتی در منزل پرورش داد به بابونه اشاره می‌شود. این گیاه حاوی آنتی اکسیدان‌ها است که برای بهبود بیماری‌های مختلف مفید است. معمولاً بابونه را به صورت چای دم می‌کنند و مصرف می‌نمایند. نوشیدن دم کرده بابونه قبل از خواب برای داشتن خواب آرام توصیه می‌شود. این گیاه در گلدان نیز رشد خوبی دارد و محیط منزل را زیبا و خوشبو می‌کند.

 از موارد استفاده بابونه به موارد زیر می‌‌توان اشاره کرد.

  •      بهبود سلامت پوست
  •      کاهش درد
  •      خواب عمیق و آرام
  •      کاهش التهاب و تورم
  •      درمان یبوست
  •      منبع آنتی اکسیدان

در این مطلب شما را با برخی کسب و کارهای پرسود که به عنوان مشاغل خانگی شناخته شده‌اند آشنا کردیم، البته مشاغل خانگی فراتر از این موارد است. دیگر مشاغل خانگی پرسود که با سرمایه کم در بین افراد جامعه رواج پیدا کرده است به مواردی مثل پرورش ماهی‌های زینتی، تولید شمع‌های تزیینی، تولید عروسک‌های پارچه‌ای، دوخت کیف‌های چرمی، تهیه انواع فینگر فود، تهیه مربا و ترشی، تهیه شیرینی و کیک اشاره نمود.

 

 

 

اشتراک گذاری :

پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود