ماشین آلات صنایع غذایی دستگاه خشک کن مزایای استفاده از دستگاه میوه خشک کن

مزایای استفاده از دستگاه میوه خشک کن

icon سه شنبه 20 مهر 1400
 مزایای استفاده از دستگاه میوه خشک کن

از جمله مزایای خرید دستگاه میوه خشک کن موارد زیر را نام برد:

·       سلامتی

·       صرفه جویی

·       کاربری آسان

سلامتی با دستگاه میوه خشک کن

در حال حاضرمیوه های خشک ازبرترین تنقلات به حساب می آید. تولید میوه خشک از روش خانگی بدلیل خشک کردن میوه ها در فضای باز، احتمال ترکیب میوه ها با باکتری محیط و آلوده شدن میوه ها د ارد؛ در صورتیکه اگر از طریق دستگاه خشک کن میوه، خشک شوند سالمتر بوده و همچنان دردسر خشک شدن کمتری دارد.

 

 

مزایای-استفاده-از-دستگاه-میوه-خشک-کن

 پس منطقی است که فرد با خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی، خود اقدام به خشک نمودن انواع میوه کند و حتی با تولید انبوه میوه های خشک از این راه به خود کفایی برسد و منبع درآمدی برای خود کسب نماید. خشک کن ها در حالی میوه ها را خشک می کنند که همه ی مواده مغذی میوه حفظ می شود. دستگاه خشک کن میوه آب میان بافتی خوراکی ها را خشک می کند اما همه ویتامین ها و آنزیم های آن را نگه می دارد.


دستگاه های مرتبط مشاهده تمام محصولات

صرفه جویی با دستگاه میوه خشک کن

وجود دستگاه میوه خشک کن در خانه از فاسد شدن و دور ریختن مواد غذایی از جمله میوه ها و سبزی ها جلوگیری می کند. مثلا اگر از یک نوع میوه زیاد داشته باشید و بعید می دانید در مدت کوتاهی مصرف کنید می توانید مقدار اضافه آن را قبل از خراب شدن آن خشک کنید و مصرف نمایید در حالی که مواد مغذی آن حفظ شده باشد و چون ماندگاری میوه خشک نسبت به میوه تازه بیشتر است مدت زمان طولانی تری می توانید آن را نگه داری کنید. در حالی که میوه های خشک موجود در بازار قیمت بالایی دارند اگر خودتان در خانه دست به کار شوید علاوه بر اینکه در هزینه هایتان مقدار قابل توجهی صرفه جویی می کنید، می توانید از این راه کسب درآمد هم بکنید.

کاربری آسان دستگاه میوه خشک کن

دستگاه های میوه خشک کن طوری طراحی شده است و کاربرد خشک کن میوه در مشاغل خانگی پیچیده و مشکل نیست و از همان ابتدا می توانید با استفاده از آن به راحتی انواع میوه جات و سبزیجات را خشک و مصرف نموده و حتی در بازار عرضه نمایید. از آنجایی که فرآیند خشک شدن میوه در این دستگاه ها به آرامی صورت می پذیرد احتمال خراب شدن آن خیلی پایین است.

چگونه دستگاه میوه خشک کن را راه اندازی کنیم؟

چگونه کار میوه خشک کنی را شروع کنیم؟ قبلا هم گفته شد که کار با دستگاه میوه خشک کن کار چندان سخت و پیچیده ای نیست. تقریبا کار با مدل های مختلف به یک شکل می باشد اما بعضی از دستگاه ها آپشن های بیشتری دارند و مجهز تر هستند بنا براین کار با آنها آسان تر است. مثلا اگر خشک کن شما طوری طراحی شده که بتواند گرما را به طور یکنواخت در محفظه پخش کند دیگر لازم نیست که سینی ها  را در مدت زمان خشک کردن جا به جا نمود.

 

دستگاه-های-میوه-خشک کن

اگر دستگاه میوه خشک کن تایمر دار باشد لزومی ندارد که مرتب آن را چک کنید بلکه تنظیمات دستگاه را تنظیم نموده و اجازه دهید در مدت تعیین شده میوه ها خشک شوند. نکته حائز اهمیت که کار با خشک کن ها را راحت می کند این است که تمامی قطعات آن قابلیت شستشو در ماشین ظرف شویی را دارند. می دانید که هر چه قطعات دستگاه خشک کن بیشتر باشد به همان نسبت وقت بیشتری باید صرف تمیز کردن دستگاه نمود.

اندازه و گنجایش دستگاه میوه خشک کن

قبل از خریداری دستگاه خشک کن نسبت به جایی که باید برای دستگاه در نظر بگیرید آگاهی داشته باشید. دستگاه های که جریان عمودی دارند اکثرا مدل های جمع و جورتری هستند و جای کمتری اشغال می کنند ولی گنجایششان هم کمتر است.

میزان صدای دستگاه خشک کن میوه

با توجه به اینکه دستگاه های خشک کن مجهز به فن تهویه هستند پس عجیب نیست که با سر و صدا همراه باشد. بلندی صدا در مدل های مختلف با هم فرق دارند. قطعا مدل هایی که سر و صدای کمی دارند؛ مناسب تر اند. کلا اندازه دسیبل را روی دستگاه ذکر نمیکنند. دستگاه های خشک کن با نوع جریان افقی چون بزرگ تر اند کمی پر سر و صدا تر هستند.

 

 

گنجایش-میوه-خشک-کن

توان مصرفی دستگاه میوه خشک کن

آگاه هستید که هرچه توان مصرفی دستگاهی کمتر باشد به همان میزان انرژی مصرفی آن هم پایین است اما زمان بیشتری طول می کشد تا به دمای لازم برای شروع به کار برسد. دستگاه میوه خشک کن هایی که توان مصرفی بالایی دارند زودتر گرم می شوند و قیمت و میزان برق مصرفی شان بالا تر است.

توان مصرفی خشک کن های خانگی بین 300 تا 1000 وات متغیر است که بستگی به عملکرد المنت حرارتی و موتور فن دارد. هرچه هماهنگی بیشتری بین المنت و فن باشد دستگاه کار کرد بهتری خواهد داشت. دقت نظر داشته باشید که اندازه و تعداد فن در هر مدل از دستگاه میوه خشک کن متفاوت می باشد. در صورت تمایل به خرید و راه اندازی دستگاه میوه خشک کن در منزل با کارکردی قابل قبول با مشاورین ما در تماس باشید.

اشتراک گذاری :

...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 6 سینی
12,300,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 8 سینی
16,800,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 16 سینی
44,900,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 30 سینی
86,500,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 12 سینی
24,700,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 20 سینی
47,200,000 تومان
مشاهده محصول
...
دستگاه میوه و سبزی خشک کن 60 سینی
134,900,000 تومان
مشاهده محصول
پشتیبانی ag 7777 سلام👋👋 جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. .😊

و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

از روی دسته بندی ها محصول خود را انتخاب میکنین اگه محصول شما مبلغ آن بالای 50 میلیون تومان بود با تیم پشتیبانی تماس میگیرین و مبلغ کل را طی دوبار عملیات پرداخت میکنین.کارشناسای ما هر چه سری سفارش شما را ثبت میکنن

تمامی حقوق این سایت برای شرکت ای جی محفوظ است

تماس با اصفهان تماس با تهران
خانه درباره ما تماس با ما سبد خرید ورود